MrLuni Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) For tiden har eg problemer med å finne meg ein film eg kunne tengt å sjå. I har sett dei aller fleste nye A filmene som har kommet ut, Pointet med denne tråden: Kom med forslag til filmer som lånes på esso osv, som er gode å sjå. Trenger ikke vere helt nye med ikke 30 år gammel. Edit: redigere litt på språket... I = Eg <--- Romsdaling Endret 21. februar 2005 av luni Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) What To Rent Edit: Link endret etter diverse misforståelser. Dette er ikke en torrentside. Endret 21. februar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 haha, leste what-torrent jeg . Har jeg mye å gjøre nå? NEI! Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 haha, leste what-torrent jeg . Har jeg mye å gjøre nå? NEI! Utrolig nok så gjorde jeg det samme. Jeg satt der og tenkte "Hvorfor gir han ut adressen til en torrent side?" :!: Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 haha, leste what-torrent jeg . Har jeg mye å gjøre nå? NEI! Tengte nokk på torrent eg og Eg lånte Critical Decision og eg må si den va veldig bra og er fornøyd med filmkvelden. SEIER Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg vil nevne Dazed and Confused (1993), av en merkelig grunn så er det ingen i Norge som har sett denne fantastisk gode og underholdene filmen. Jeg har vist den til ca 9 venner, og alle elsket den. Det er altså stor sjangse for at dere også vil like den. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Tja, siden Scarface nevner en ungomsfilm, (som jeg forresten har sett selv om jeg bor i Norge), kan jo Porkys og American Graffiti være to alternativer i samme sjanger. Sistnevnte er riktignok 32år gammel, men en klassiker. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Dazed and confused har jeg.. Så nettop resident evil: apocalypse.. Den kan anbefales! (Må selvfølgelig ha sett 1'a først..) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Dazed and confused har jeg.. Så nettop resident evil: apocalypse.. Den kan anbefales! (Må selvfølgelig ha sett 1'a først..) Ja den såg eg for noen kvelder siden, og eg syntest den va ganske bra. Skjønner me ikke på disse film anmelderene.... Filmen fikk jo bare 1 og 2ere Edit: snakket om resident evil altso Endret 21. februar 2005 av luni Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Ja da va det ein ny film kveld da... Va på Esso ein tur å gløtta på filmer og la merke til Modisty blasie (eller kossn det skrivest). Noen som veit om den er bra ? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Battle Royale. Hvis du vil ha "teen" humor, så lån Eurotrip eller American High De er sinnsyke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 American High, er det den samme filmen som Harold & Kumar Go To White Castle? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Team America - USA på sitt beste Terrorisme blandet med mye humor Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 The Girl Next Door Eurotrip Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ta og lån Gudfaren på biblioteket, gratis! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 American High, er det den samme filmen som Harold & Kumar Go To White Castle? Vel, de drar til White Castle hvertfall så det er vel den ja Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Lånte Harold and kumar! Va ganske arti den ja Thank u and come again! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Regner med at det meste er sett, men lister opp litt sci-fi av nyere dato: Virtuousity, The Arrival, The Cell, Lawnmower Man, Strange Days, Event Horizon, Galaxy Quest, Wing Commander, Timecop, Stargate, Hardware, Johnny Mnemonic, Tremors, The Core, Battlefield Earth, Impostor, Species, men først så må man se miniseriene Dune og Children of Dune. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå