Gå til innhold

Din beste D2 (LoD) hero.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PS: dere som synest set items er bra (har sett en del her på forumet), så er det elendig, og ikke noe spessielt å skryte av.

men det er f*ens så billig og enkelt å få tak i, så derfor bruker vi det :thumbup:

du kan gjerne donere noen av de itemsa du har til meg, så kan jeg skaffe meg noe annet enn set items ;)

Kan man kjøpe unike items? Hvor?(Har ikke spillt så mye D2 så jeg hvet ikke sånt :blush: )

Lenke til kommentar
PS: dere som synest set items er bra (har sett en del her på forumet), så er det elendig, og ikke noe spessielt å skryte av.

men det er f*ens så billig og enkelt å få tak i, så derfor bruker vi det :thumbup:

du kan gjerne donere noen av de itemsa du har til meg, så kan jeg skaffe meg noe annet enn set items ;)

Kan man kjøpe unike items? Hvor?(Har ikke spillt så mye D2 så jeg hvet ikke sånt :blush: )

Tror han mener at det er billig å trade til seg...

Kan anbefalle alle nybegynnere å bygge en Magic find sorceress og kjøre konstant Mephisto runs, garanterer dere at etter 200 (vellykkede) runs, så har dere en hel konto med fulle mules.

Men bare ta vare på elite(noen exeptional og bra chance guards) og kast resten.

Det mange nybegynnere gjør feil, er å proppe folka sine med masse ubrukelig ting...

Hvis noen er interessert, så kan jeg ta med noen på mephi run i dag eller i morgen og vise litt hvordan det foregår... (ikke på mandag, da er jeg hjemme, og jeg får ikke spillt D2, hjemme...)

Krever bare at dere spiller SCNL på euro og har minst en char som har kommet til Act 4 i Hell.

PM meg om dere vil ha kræsjkurs i Mephi runs.

Lenke til kommentar

Jeg satt på anti-idle bot fra i går kveld til i dag, og jammen hadde ikke daiblo walked the earth :p... så da fikk jeg meg en pen liten annihilius på 19/18/8, som jeg har lagt ut for trade på et forum... beste offer hittil er 6ist+um (etter bare 1 time), så dette blir bra :D (ladder)...

Ellers så er meph helt grei å runne, men det er ingen hemlighet at meph ikke kan droppe de tinga som egentlig er verdt noe... han dropper mye som man trenger, men ikke mye som er verdt noe... fant en fin thunderstroke da, 199%, +4... så er fornøyd med den (den er verdt ca. um rune)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...