Gå til innhold

Selge PC: AMD XP2000+, 512MB DDR, 200 GB m.m, 2 år

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge den stasjonære pc'n min for å legge pengene i (pluss mer seffern) en high end laptop når bare Sonoma/Alvisio kommer for fullt (altså hos andre enn Whitebox).

Problemet er at pcn min er en salig mix av noe litt eldre hw, og også endel utbygd med nytt, så jeg er egentlig helt i villrede med hva jeg egentlig kan forvente å få for den.

Hvis noen kan gi meg noen anslag på hva de mener den er verdt, så hadde det vært flott.

Specs:

CPU: AMD XP2000+

Mobo: MSI KT3Ultra mobo m/ RAID

Minne: 512 mb 333mhZ DDR ram, orig. Apacer.

Hard disk: 200 gig med IDE hd's. Alle 3 Western Digital, 7200rpm. 2x 40gig og en 120gig. Den eldste av 40 gig'erne er kjøpt med de originale komponenter og er ca 2 år. De andre er kjøpt til etterhvert.

Optiske drev: NEC3520 duallayer +- DVDbrenner, 16x (3 uker gammel), LG DVD/CDRW comboplayer, 52x (6mnd gml).

Floppydrev (6mnd gml). får ikke kontakt med dette. noe innstilling med mobo tror jeg. Ikke gidda å sjekke siden jeg aldri bruker floppyen.

PSU: NorthQ. 470W stillegående, 6 mnd gml.

Skjermkort: Asus Geforce 4 ti4400 128mb grafikkort, med tv-ut.

Vifter: 3 x Pabst 19dbA kabinettvifter.

CPUkjøler: Alpha PAL eller noe sånt. Husker ikke helt hva den het. Den kosta 600 spenn uten vifte. Denne har også Pabst vifte.

Kabinett: Chieftech Dragon full/big tower, sort. Ingen riper/skader.

Skjerm: 19" PanaSync SL95 CRT monitor som takler 1900*1600@85hZ (med mitt skjermkort) Heller ingen riper/skader.

De komponenter som ikke har en alder angitt er stort originale komponenter fra da jeg bygget den. Ca 2 år siden. Svakhetene her er vel mobo, cpu og skjermkort, som er eldst, selv om de fortsatt fungerer.

Tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...