Gå til innhold

Er det bare jeg som ikke har mottat BW fra psdata?


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte settet fra psdata den 24.des(julaften), men det kommer jo faen meg aldri. nå er det satt levering ubekreftet til den 18.mars. Har de lov til og gjøre dette?

 

Begynner og bli dritt lei.

 

Jeg jobber i Elkjøp, og der må vi bare gi ut tilsvarende produkt innen 7dager hvis vi ikke har det på lager. Og ja vi gjør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tok så ekstremt langt tid før psdata kunne få det inn så jeg valgte å gå får mpx.

hater og vente på ting jeg har bestilt.

jeg håper jeg får det settet snart, jeg venta siden lillejulaften(natta da) på psdata, men når jeg så at de utsatte det en måned så gadd jeg bare ikke mer, bestill fra mpx!

eneste rådet jeg kan gi deg... ;)

Lenke til kommentar

samme her! sitter enda å venter på mine 2SETT fra psdata.no! er lei av å vente å vurderer kraftig å permslette min psdata konto å heller kjøpte settet fra mpx.no! synes det er teit av dem å sende meg mail der dem opplyser om at dem motter nye sett den 18.02 og da sendes det ut med en gang.. dem opplyser også at det er "VIKTIG" for dem at alle som har bestilt får disse til den prisen. Tror helt seriøst at ingen av oss blir å noen gang få disse.. psdata haler ut tiden og gir ikke et pip fra seg når man henvender seg til dem *irritert*

 

- i boken til dem! venter noen dager å har dem ikke svart på mailen eksisterer ikke psdata.no i min verden anymore :mad: makan til kundeservice :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...