Pug Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Jeg har et ganske sært problem når jeg spiller WoW: Jeg blir disconnecta omtrent hver eneste gang jeg completer et quest. Dette gjelder bare for UD Roguen min på Burning Blade, og jeg får vanligvis til å complete kanskje ett quest, før jeg blir disconnecta på det neste jeg gjør ferdig. Er det flere som har dette problemet? Har lest litt på Technical Support på WoW-Europe, og det er noe poster om dette, men ikke et eneste svar fra Blizzard!
purpledonkey Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Prøv å gå inn i WTF-mappa og slett mappa til den charen.
Pug Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 Bruker du noen UI Mods? Bruker cosmos. Kan prøve uten cosmos og slette characteren fra WTF mappa. Btw: Hvordan sletter jeg cosmos? Bare å slette interface mappa, eller må jeg slette noe mer?
Pug Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 Nå når jeg sletta WTF, WDB og Interface mappa, blir jeg disconnecta uten videre, bare 10 sec etter at jeg kommer inn i spillet Hva kan være galt?
Zindre- Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Nå når jeg sletta WTF, WDB og Interface mappa, blir jeg disconnecta uten videre, bare 10 sec etter at jeg kommer inn i spillet Hva kan være galt? Høres veldig rart ut, skjønner også at du er frustrert. Men har aldri hørt om det du har
Snipershot Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Gammelt men godt tips. Reinstaller og si ifra om du har de samme feilene da.
MaxXRebo Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 jeg har akkurat det samme problemet. Og hadde det i FB også, både før og etter jeg innstalerte cosmos, veldig speiellt. dog det er noen perioder det går helt fint, og noen ganger hvor jeg dc'er for hver quest , ganske så irriterende når man man må stå i kø 15 min før man kommer inn igjen
medisterpus Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Jeg har også begynt å oppleve dette problemet nå. Det skjer ikke hver gang jeg completer en quest, men det oftere i det siste. Jeg har ikke installert cosmos eller noen andre former for mods. Nå spiller jeg på en server med medium population, så jeg har ikke problemet med å stå i kø for å komme inn igjen, men må likevel vente 5-10 minutter fordi jeg får beskjed om at det allerede er en spiller med mitt navn i bruk når jeg prøver å connecte på nytt. Litt irriterende.
Dimas Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Dette virka litt rart, jeg har svart på en post om disconnects her Du kan jo se på den og se om det blir noe bedre. Men siden det er bare med en char... Du får prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå