Boralis Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Bush skal også gjøre narr av demokratenes daværende presidentkandidat Al Gore som har innrømmet bruk av narkotika. Det Hvite Hus benekter ikke at opptakene er autentiske. Er han like troverdig i andre saker http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=267545 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Så lenge ikke fyrn har røyka eller sniffa under sin president-periode så gir jeg faen. Blir litt for smålig om han f.eks skal ha røyka for 20 år siden. Hail the tabloids! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Så lenge ikke fyrn har røyka eller sniffa under sin president-periode så gir jeg faen. Blir litt for smålig om han f.eks skal ha røyka for 20 år siden. Hail the tabloids! Greit nok, men hvorfor latterliggjøre dem som TØR innrømme det når en selv ikke er det grann bedre Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Nettopp. Poenget er ikke at han har brukt narkotiske stoffer, men at han er for feig til å innrømme det. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Nei, poenget er at Bush er mislikt, og det føles godt å ta han for noe, samme hva det egentlig er. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det òg. Men det er fortsatt feil av en statsleder ikke å ville svare på slike direkte stilte spørsmål. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Nei, poenget er at Bush er mislikt, og det føles godt å ta han for noe, samme hva det egentlig er. Eller mer korrekt; Demokratene som gjør noe: umoralske. Republikanere som gjør noe: ære være gud (måtte alle som tror dra t heden) som kan tilgi. Dessuten så har jo den moralske høyreside (i Usa selvsagt) tatt i bruk en homofil prostituert som et eksempel på god journalist. Jeff Gannon og Bush sin gode samaritan. Endret 20. februar 2005 av Luftbor Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det derre er tatt ut av sammenhengen. Han var irritert på fordi han inrømmet det ovenfor sine barn. Bush mente at som voksen løy du om slikt for på den måten å fortelle barna at dop ikke er OK. Om du innrømmer at du har prøvd det selv er det vondt å si til barna at de ikke kan prøve det. På den måten kan jeg forstå ham faktisk. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Bush har prøvd narkotika.... hva så? etter det jeg vet så er det nærmest vanlig å røyke seg en joint der borte uten at jeg har noen undersøkelser som kan dokumentere dette. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Det er vanligere enn vi tror. En stor prosentdel av oss alle røyker seg en rev i blandt. Ser ikke no gæærnt i det. (Selv om det kan se ut som om Bush har røyka litt for mye! ) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 På den evangelistiske høyresiden i USA så vil nok en del rynke litt på nesa av dette, dersom det skulle vise seg å være sant... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Dette er jo gammelt nytt. Det har jeg visst lenge. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Kan godt være Bush lot vær å svare på narkotika misbruket sitt for å unngå at ungdommer skal se på narkotika som mer akseptabelt, men tror Bush tjener litt mer på å være ærlig nå til dags, det er nok tvil om han integritet etter Afghanistan og spesielt Irak affæren. Om han gjorde narr av Al Gore for å være ærlig, så se jeg på det som en værre sak en at Bush unnlot å svare om sitt misbruk. Han kan forklare hvorfor han unnlot, men å forklare hvorfor han gjør narr av en annen sin ærlighet er ikke like lett. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Mener å ha lest at både han og dama har drevet med cannabis i sine yngre dager. Kona solgte visst marihuana eller noe sånt. Men jeg ser ikke på det som noe forderdelig. Det er ikke det verste med han for å si det sånn. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 wow. Bryr meg nesten.. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 spiller vel ingen rolle.. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) trippelpost Endret 22. februar 2005 av bjarne88 Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) trippelpost Endret 22. februar 2005 av bjarne88 Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Så lenge ikke fyrn har røyka eller sniffa under sin president-periode så gir jeg faen. Blir litt for smålig om han f.eks skal ha røyka for 20 år siden. Hail the tabloids! Greit nok, men hvorfor latterliggjøre dem som TØR innrømme det når en selv ikke er det grann bedre Nok en gang tar du noe ut av sammenheng Snekkeren. Bush har ikke latterliggjort Gore om marijuanabruk, han har sagt i de private samtalene at han syns Gore ikke var så glup siden han innrømmet det isteden for å si at man ikke burde gjøre slikt. Bush har unngått å snakke om det fordi han ikke ville at barn skulle tro det var OK å gjøre det siden presidenten og gjorde det en gang i sin tid. Gore og Clinton, derimot, gjorde det på en slik måte at barn ikke kunne helt skille dette. Men jeg har veldig lyst å se hvordan Clinton og Gore ble omtalt i blant annet BA når det ble klart at de hadde innrømmet dette. BA hadde jo nesten en hel side om marijuanabruken... eller det var vel mer om disse opptakene da, men tittelen var noe om røyking... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) omtrent alle som blir nevnt i historiebøkene etter 1960 har vel tatt en joint. men det med ungdommen hørest ut som noe han har funne på i mine ører Endret 25. februar 2005 av MagE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå