0069 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei! jeg lurer på hvilken spill er det best å kjøpe av de to "killzone" eller "ghost recon:jungle storm" ? takk for svaret.... P.S. jeg har en PS2 Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Killzone ville jeg ha sagt! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Killzone hvis du liker mer action, og Ghost Recon hvis du vil ha mer stealth og rolig. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Killzone så absolutt... evt Ghost Recon 2! Begge gode spill! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Killzone hvis du liker mer action, og Ghost Recon hvis du vil ha mer stealth og rolig. Enig med Vrengtpolvott! Killzone "lagger" en del, noe som kan bli litt irriterende i lengden. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 nå har ikke jeg prøvd ghost recon da, men har killzone og syns det er veldig bra.. Lenke til kommentar
franksrensen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei!jeg lurer på hvilken spill er det best å kjøpe av de to "killzone" eller "ghost recon:jungle storm" ? takk for svaret.... P.S. jeg har en PS2 Hold deg LANGT unna Ghost Recon 1 og 2. Skal du ha krigspill kan jeg annbefale SOCOM 2, KillZone (rett fram, men ellers greit), og kanskje Nam 67. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Eller vent til SOCOM 3 kommer. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ghost Recon 1 var ikke særlig, Ghost Recon 2 overrasket mye! Splinter Cell og SC Pandora Tomorrow anbefales på det varmeste, og Chaos Theory slår vel beina under oss når det kommer! Siste anskaffelse var Mercenaries, og ja, det gikk jo an det også... ikke akkurat en wow! opplevelse, men underholdning så det holder! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 hva du en gjør ikke kjøp GR 2 største møkka spill på lenge. kjøp GR 1 du Lenke til kommentar
Sirchj Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 hmm..begge spillene er bra men liker du mer action velger du killzone,liker du mer realistiske spill kjøper du ghost recon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå