j**** harddisk Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei! Jeg har en CINET SMARTBOOK 800 og lurer på hvordan jeg skal skifte ram på denne. Noen som vet hvordan jeg kommer meg til ram'en? Mvh Petter Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Vel det pleier å være ganske lett. Bare til å åpne en luke eller et stor lokk under maskinen. Derretter ser du hvor RAMen står sannsynlig. Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Nei det er dessverre ikke det.. takk for hjelpen Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 ...eller at man må vippe opp keyboardet. AKIRA Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Hvordan da? det er noen "vipper" der.. men når jeg presser dem inn skjer det ingenting Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Bruksanvisning er til for å brukes, selv for store gutter. Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Hadde bruksamvisning eksistert for denne maskinen, hadde selvsagt det vært å foretrekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå