DarkNero Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Her er saken. Jeg lastet ned Star Wars Kotor 2 fra en Bittorrent link som jeg fant i går, og var overlykkelig. Men når jeg hadde lastet det ned, og skulle kjøre det klikket pc`n etter ca 4 min i spillet. Jeg testet andre spill som World Of Warcraft... samme skjedde der. Hadde ingen problemer med dette før jeg lastet ned Star Wars. Noen som vet hva som er galt? Evt. om det er et nytt eller gammelt virus som fucker pc`n når jeg skal spille? Pre thanks Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Nå har det seg slik at det er ulovleg å diskutere slikt her på forumet. Reningslinjer Kanskje det var eit virus i spelet som ødelegger Lenke til kommentar
DarkNero Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Ah... glemte det... Beklager Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Stenges av åpenbare grunner. Bruker har fått advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg