toresuul Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Denne har jo Win Mobile 2003 sec. eller noe sånt. Kan man få norske bokstaver på denne? Hadde en Caiso E125 (pocket pc - med Pocket Pc 2000 operativ sys) - på denne var det jo mulig med stylusen selv om det var kronglete. Greit å ha til sms å sånn.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Min Loox 720 har det, så da har sikkert S100 det også Lenke til kommentar
laaban Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Denne har jo Win Mobile 2003 sec. eller noe sånt. Kan man få norske bokstaver på denne? Hadde en Caiso E125 (pocket pc - med Pocket Pc 2000 operativ sys) - på denne var det jo mulig med stylusen selv om det var kronglete. Greit å ha til sms å sånn.. Her: Windowsmobile.no Lenke til kommentar
toresuul Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Very very NICE - sphank you velly møtsj... Regnet vel med at det fantes noe sånt, men fikk litt "angst" da jeg så motstridende meldinger på dette på ett annet forum. Investerer i en Qtek S100 om ikke lenge så da er alt såre vel liksom... Lenke til kommentar
salif Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Gjorde det akkurat på min S100 Du bare går inn på http://www.epocket.no/tastatur/ (Etter du har satt opp telefonen for gprs og mms. som ikke er gjort på 1-2-3) og laster ned norsk layout Lenke til kommentar
lthorsen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Gjorde det akkurat på min S100 Du bare går inn på http://www.epocket.no/tastatur/ (Etter du har satt opp telefonen for gprs og mms. som ikke er gjort på 1-2-3) og laster ned norsk layout Noen som kan si meg hvordan man setter opp GPRS og MMS på s100? (har NetCom som opperatør) Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 ta en titt her http://www.qtek.se/default.asp?id=93&element=103 skal fungerer på din telefon Lenke til kommentar
bluemusic Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei. Jeg har kjøpt en s100 som jeg foreløpig er svært fornøyd med. Har hatt 2 pda før og denne er den beste så langt. Telefonen er bra og dn kan gjøre det meste. Lit stress og bruke penn for å skrive tekstmeldinger men blir nok vant med det. Lastet ned det norske tastaturet, men det er ingen exe fil. Hvordan installerer jeg det? Bluemusic Lenke til kommentar
laaban Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei. Jeg har kjøpt en s100 som jeg foreløpig er svært fornøyd med. Har hatt 2 pda før og denne er den beste så langt. Telefonen er bra og dn kan gjøre det meste. Lit stress og bruke penn for å skrive tekstmeldinger men blir nok vant med det. Lastet ned det norske tastaturet, men det er ingen exe fil. Hvordan installerer jeg det? Bluemusic Du har lastet ned .cab-fil og denne må du kopiere over til qteken og kjøre derfra. Klikke på den fra explorern på din qtek. Da installeres programmet og .cab-filen fjernes. Eller du kan laste ned .exe-filen som gjør alt automatisk via activesync, den filen finner du også på epocket.no. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Lit stress og bruke penn for å skrive tekstmeldinger men blir nok vant med det. Med nyeste ROM (1.06) så er det norsk T9 på "Phone Pad". Da kan du skrive tekstmeldinger med en hånd, som på vanlige mobiler. Veldig bra! Lenke til kommentar
bluemusic Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei. Lastet filene inn på pdaen men det gikk ikke å trykke på dem. Gikk på qtek.nu og fant rom 1.06.116 , men der stod at jeg måtte oppgradere fra 1.03? Jeg har 1.06.115 på min. Hva gjør jeg? Bluemusic Lenke til kommentar
bluemusic Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fikk det til til ved å bare kopiere hoved filen. Den fungerte som en winrar fil på den stasjonære maskinen min så jeg pakket dem ut der... Hva med rom 1.06? Lenke til kommentar
laaban Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hva med rom 1.06? Du skriver i posten ovenfor at du HAR 1.06...., hva som er forskjell på 1.06.115 og 1.06.116 vet sikkert TopDog. Antagelig ikke verdt en hard-reset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå