HUNTER-KILLER Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Kan noen hjelpe meg med denne feilmeldingen i Nero? "The entered block size does not correspond to the image length. The block size may be wrong. Do you want to correct the value or ignore the problem". Velger jeg ignore funker ikke cd'en etter at den er brent. Velger jeg å forandre value får jeg samme feilmelding. Dette gjelder stort sett nye distroer som red hat 7.3 Har også prøvd med fireburner og fått samme feilmelding. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
pegg Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 prøv å extract dei med isobuster Lenke til kommentar
HUNTER-KILLER Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Testet ut med isobuster, får feilmelding der også. Ligger en MD5SUM file i mappen. Noe som vet om det er noe som må gjøres med denne filen. Som sagt så er det bare med linux iso filer jeg har problemer! Lenke til kommentar
pegg Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 du kan sjekke fila med md5sum får du annen sum en den som står i text fila som følger med distroen har nok iso fila di blitt korupt!. les også denne her for info om hvordan iso filer skal lastes ned og sånt. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Jeg får dette problemet med bin filer.... Jeg bruker WinISO, og dette funker knallbra. Prøv å gjør om hele fila til en bin fil eller no? det er det jeg gjør med bin filer... (bin-iso) Sikker på at du brenner på riktig måte da? Bruk Wizarden i Nero, velg data-cd og når du er ferdig gå på file-burn image... Da er du i mål :wink: _________________ Klikk her for specs Med XP pro, 265MB ram, Xtra WD 80GB 7200rpm og litt GPU oc da :wink: [ Denne Melding var redigert av: Xvani på 2002-06-23 12:57 ] Lenke til kommentar
HUNTER-KILLER Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Tror problemet kan være at filene er lastet ned i ASCII. Bruker FlashFXP som ftp client. Har valgt auto som transfer metode, men den skifter til ASCII automatisk. Velger eg Bianry skifter den også til ASCII. Prøver å laste ned med en annen ftp client no i binary, får bare vente å se om det vil fungere. Kommer tilbake når eg har lastet ned og fått testet det ut! Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
HUNTER-KILLER Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Fant ut av det! ASCII var grunnen til a ISO filene ikke fungerte. Skiftet til annen ftp client så nå er det problemet ute av verden. Lenke til kommentar
javel Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Hadde samme problemet selv,du har nok ikke fått med hele størrelsen på den fila.Last ned en ny. Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Hva har dette med linux? Forresten kan de fleste ftp klienter bytte mellom binary og ascii overføring :smile: ("ftp" som følger med win98 bokser står default på ascii iirc, ncftp, alle ftp klienters forbilde, bruker binary default.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå