Gå til innhold

Problem med iso filer!

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg med denne feilmeldingen i Nero?

"The entered block size does not correspond to the image length. The block size may be wrong. Do you want to correct the value or ignore the problem".

Velger jeg ignore funker ikke cd'en etter at den er brent. Velger jeg å forandre value får jeg samme feilmelding. Dette gjelder stort sett nye distroer som red hat 7.3 Har også prøvd med fireburner og fått samme feilmelding.

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får dette problemet med bin filer....

Jeg bruker WinISO, og dette funker knallbra.

Prøv å gjør om hele fila til en bin fil eller no? det er det jeg gjør med bin filer... (bin-iso)

Sikker på at du brenner på riktig måte da?

Bruk Wizarden i Nero, velg data-cd og når du er ferdig gå på file-burn image... Da er du i mål :wink:

Klikk her for specs

Med XP pro, 265MB ram, Xtra WD 80GB 7200rpm og litt GPU oc da :wink:

[ Denne Melding var redigert av: Xvani på 2002-06-23 12:57 ]

Lenke til kommentar

Tror problemet kan være at filene er lastet ned i ASCII. Bruker FlashFXP som ftp client. Har valgt auto som transfer metode, men den skifter til ASCII automatisk. Velger eg Bianry skifter den også til ASCII. Prøver å laste ned med en annen ftp client no i binary, får bare vente å se om det vil fungere.

Kommer tilbake når eg har lastet ned og fått testet det ut!

Takker for hjelpen!

Lenke til kommentar

Hva har dette med linux?

Forresten kan de fleste ftp klienter bytte mellom binary og ascii overføring :smile: ("ftp" som følger med win98 bokser står default på ascii iirc, ncftp, alle ftp klienters forbilde, bruker binary default.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...