Gå til innhold

PSU med avlesing av viftehastighet

Anbefalte innlegg

Ser at de fleste hovedkort som jeg har vært borte i har hatt kontakt for å koble til vifte fra PSU. Men jeg har enda til gode å se en strømforsyming som kommer med en slik tilkobling. For å kunne lese av og styre viftehastigheten i PSU har jeg måtte skifte ut viften, med det problemer og tap av garanti det måtte medføre.

Er det noen som vet om strømforsyninger som kommer med en slik tilkobling fra fabrikk? 120 mm vifte og over 400 W hadde vært perfekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, dette har jeg også lurt fært på, ikke at jeg har sett noe sånn ekstremt mange psu'er, men jeg har heller ikke sett dette. Men da har tydeligvis Chieftech dette da.?

Lautsprecher Skrevet 20/02/2005 : 17:29

Chieftec 360W har i hvertfall en sånn ledning, men ikke min nye Fourtron-Source 400W

Arrrrg!

Jeg her samme psu som deg jeg da, Fortron 400W Og jeg må jo si at jeg ikke savner det akkurat på den egentlig. Har jo automatisk justering av viftefarten som funker utmerket hos meg. Ganske stille og fin også syns jeg.

Men hva var det du egentlig ønsket dette for da?, det er jo alltids en mulighet og skru opp psu, og trekke viftelednigen ut da.. :whistle:

Edit; Sorry, jeg blandet Lautsprecher med trådstarter...

Endret av pcp160
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...