Gå til innhold

Med fare for å bli hengt......

Skrue

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-06-24 16:50, Arctic skrev:

Quote:

Den 2002-06-24 15:42, haakon_d skrev:

Når reply på et spørsmål er "vet ikke" blir det rett og slett for dumt.

"Vet ikke" er dumt ja. Men og bumpe opp et spørsmål som ingen ennå har svart på, og som er i ferd med og forsvinne under nye innlegg, synes jeg er en hyggelig tjeneste. Det er masse relevante spørsmål som forsvinner ned i intet fordi ingen med løsningen er online akkurat da. (uflaks kalles det) Folk synes vel heller det er mer masete og "dra opp" spørsmålene sine selv.

Dette er gjerne et hint for at det enten er et dårlig formulert spørsmål, eller et spørsmål som rett og slett er for vanskelig å svare på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-23 01:39, Skrue skrev:

Oppfatter du DEG SELV som en seriøs og kunnskapsrik person, med tanke på at vårt kjære forum skal vokse seg til et velrennomért og kvalitetspreget nettsted for datainteresserte?

Eller er du en vitebegjærlig person, som ønsker å nyte godt av andres kunnskaper?

Begge deler er såvidt jeg kan skjønne, svært attraktive!

Helt aerlig, synes jeg at jeg er serioes i de fleste postene mine. Jeg er langt fra saa kunnskapsrik som resten her, men kommer med noe naar jeg synes jeg har noe vettugt og komme med.

Men jeg leser absolutt forumet mest for aa faa flere kunnskaper. Og det har jeg faatt :smile:

Beklager at jeg ikke kan komme med norske tegn, men jeg sitter paa en internettkafé i Praha, med mange rare taster paa tastaturet...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-24 19:49, haakon_d skrev:

Dette er gjerne et hint for at det enten er et dårlig formulert spørsmål, eller et spørsmål som rett og slett er for vanskelig å svare på.

Det trenger det slett ikke være. Jeg har vært vitne til masse poster som står ubesvart i dagevis, helt til brukeren eller noen andre bumper de opp. Da er det plutselig et eller flere informative svar. Det er et hint... Hvis man har litt uflaks, poster på en uheldig tid på døgnet osv, så skal det faktisk godt gjøres at de rette personene leser ditt innlegg der og da. Spør deg selv om du gidder og bla igjennom alle underkategoriene her på forumet 2 ganger pr. dag?

Og ingen dataproblemer er vel så vanskelig at ingen her i det minste kan komme med et tips på hva det kan være?

[ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-06-27 05:21 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...