Fadamacka Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Har akkurat bestilt en skjerm fra amraam.no. Jeg har fått en mail tilbake som det står ordrebekreftelse på, med pris på produktet osv. Men så lurer jeg på om jeg skal returnere denne mailen tilbake for å "bekrefte"? Noen som vet? Synes nemlig at jeg har lest dette rett før jeg klikka på send ordre, men nå ble det littt grått oppi hodet... Noen som kan hjelpe? MVH Lenke til kommentar
knut Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Denne webshopen bruker mamut sin standard webshop. Den ordrebekreftelsen er sendt til din email, og til bedriften, du trenger da altså ikke å sende denne til bedriften, hvis de ikke har skrevet noe annet. Men som jeg har snakket med mamut om, jeg synes absolutt de burde skiftet navnet fra ordrebekreftelse, til midlertidig bestilling, for bedriften har ikke fått sett denne bestillingen i det hele tatt, og må skrive denne inn i systemet senere, jeg synes da at når bedriften hadde fått tastet inn bestillingen skulle så sendt en ordrebekreftelse da, og ikke før. Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 19. november 2001 Forfatter Del Skrevet 19. november 2001 Takker så meget for svar. Ja, det var litt forvirrende det der, men jeg klura jo litt jeg da :smile: Vil ikke vente unødig på skjermen min!! *grins* MVH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå