Flurry Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei ! Vil gjerne ha respons på et phpBB skin jeg har laget til et forum kalt COmmunity Forum, der jeg er medeier. På forhånd takk for respons ! http://forum.simpz.com/ Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Behagelige farger, men syns overgangen fra der det står "Generelt, standard tråder m.m" til antall tråder og svar er litt spesiell (?). Mousoveren blir også for skarp. Og headeren er litt stor. Ellers er det fint Endret 20. februar 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
o2mlab Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Veldig enig med Ace! Men overskriftene til kategoriene burde vært en blåfarge med mer grønt i seg for å stå bedre til bakgrunnen de har Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Du har fått til et passende fargeskjema, og jeg liker ikonene som hører med. Toppen derimot, og den tilhørende grafikken, blir altfor billig og dominerende. Jobb litt mer med den, og gjerne sil ut noen av effektene (rutemønsteret, skyggen, egget) og skap en logo med helhet i. Linja med "Velkommen til Community Forum!" er unødvendig, og jeg synes ikke menyen virker nok gjennomført. Hva om du prøver å lage toppen i samme stil som resten av forumet? Fortsett arbeidet med skinnet, så kommer sannsynligvis "det lille ekstra" flygende snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå