Gå til innhold

Smackdown Amerikansk wrestling

Kenny Bones

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

superseven Skrevet 23/02/2005 : 13:49

Hulk Hogan hadde f.eks flere måneders pause p.g.a en kneskade, dessuten sier de hvert 15. minutt i WWE RAW/SmackDown! at skadene er ekte.
Big Show veier 212 kg og er 213 cm høy, alle andre i WWE blir små barnehageunger i forhold, så at han blir liggende lenge av et slag fra en stålstol tviler jeg på...

Tror du virkelig,at hvis kommentatorne sier hvert 15 min at skadene er ekte,så er det slik?

Tror du virkelig,at noen tåler fint å bli slått i hodet med en stålstol?

Beklager,men personer som deg har virkelig ikke godt av å se på wrestling. :no:

Endret av egmur
Lenke til kommentar
Hulk Hogan hadde f.eks flere måneders pause p.g.a en kneskade, dessuten sier de hvert 15. minutt i WWE RAW/SmackDown! at skadene er ekte.
Big Show veier 212 kg og er 213 cm høy, alle andre i WWE blir små barnehageunger i forhold, så at han blir liggende lenge av et slag fra en stålstol tviler jeg på...

Tror du virkelig,at hvis kommentatorne sier hvert 15 min at skadene er ekte,så er det slik?

de må ikke være kommentatorene.

De tolka jeg som media, og "ryktet"

Lenke til kommentar

De slår ikke stolen hardt, den er "modifisert" slik at når den treffer Big Show i hodet, blir den ødelagt, ikke han.

Skadene er ekte. Hver gang kommentatorene nevner det, vises det bilder av fribrytere som er alvorlig skadet.

Lenke til kommentar

Det finnes mange naive folk her ser jeg...

Dere som tror slag og spark i wrestling er ekte... Ta det fra en som har drevet kampsport i maaange år. DERSOM det var ekte, ville ike kampene vart så lenge som de gjør. Går man inn for å gi smerte med de teknikkene de bruker, og man i tillegg får inn teknikken, så er kampen over i løpet av ganske få sekunder.

Og dere som sier at wrestlerene får vondt når de faller o.l. Vel... Dere tar nok feil dere også. Det finnes noe som heter fallteknikk... Dersom det er noen her som har trent judo, ju jitsu, aikido, karate osv... Eller noen har hatt kurs i teater/scene-slossing. Kan de alle fortelle dere at det er ikke vondt å falle. Og iallfall ikke på det underlaget de bruker der.

Så det var en som skrev noe om en tv-reporter som har prøvd seg som wrestler og ble gul og blå... Klart man blir gul og blå av å falle dersom man ikke har noe trening i det.

Edit: La meg tillføye at det selvfølgelig hender skader i denne kunsten, som i alle andre kampkunster... Men det er ikke noe mer alvorlige skader eller hyppigere forekomst i dette enn i andre semikontakt sparringssituasjoner.

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Wrestling er kanskje det mest geniale som vises på TV akkurat nå. Wrestlerne er fantastiske idrettsmenn som imponerer meg gang på gang. Og historiene de kommer opp med er intet annet enn utrolig underholdende. Og for noen karakterer: JBL, Kurt Angle, Triple H, Nature Boy, The Undertaker og ikke minst Heidenreich.

Nei, Wrestling er rett og slett fantastisk morsomt!

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

De slår ikke stolen hardt, den er "modifisert" slik at når den treffer Big Show i hodet, blir den ødelagt, ikke han.

Skadene er ekte. Hver gang kommentatorene nevner det, vises det bilder av fribrytere som er alvorlig skadet.

Jeg tror nok de sier at skadene er ekte for å skremme folk fra å prøve hjemme.

Det finnes folk som har kapasitet nok til det, du.

Altså, jeg tar gjerne en crippler på bruttern for å jage han fra pcen, men ville jeg tatt chokeslam på en liten drittunge utafor SFO som kommenterer lua mi fordi jeg synes det er kult og har sett det på tv? Nei...

Dumme, naive og lettpåvirkende folk(eller kombinasjoner av disse) burde ikke se på wrestling.

Heller ikke hvis man er gladvoldelig og har veeeeeldig høy selvtillit(hei, Fredrik)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...