Gå til innhold

Smackdown Amerikansk wrestling

Kenny Bones

Anbefalte innlegg

altfor lite wwe på tv, får jo ikke med oss royal rumble blandt annet, og den cagefighten med HHH, batista, chris benoit, chris jericho, randy orton (og en til). Alt det får vi ikke med oss lovlig *host host*

Det er kjedelig.

Dette innlegget mistet den røde tråden grunnet forstyrrelser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er god underholdning. Ja, det er skuespill, men det er actionfilmer også. Dessuten ser kampene mellom JBL og Undertaker veldig ekte ut, og skadene er også ekte.

De fleste fribrytere hater hverandre ikke i virkeligheten, det eneste tilfellet jeg kan nevne er Hulk Hogan og the Brain, men det var på 80-tallet.

Lenke til kommentar

Wrestling er utrolig underholdene, mer intriger enn i hotel Cæsar, bedre babes, mer vold :) kan man ønske seg mer?

forøvrig, slossinga er kanskje fake, men de syke tinga rey Mysterio klarer å finne på kan du ikke fake sånn :) mannen er god som ett ekorn :)

Lenke til kommentar
Wrestling er utrolig underholdene, mer intriger enn i hotel Cæsar, bedre babes, mer vold :) kan man ønske seg mer?

forøvrig, slossinga er kanskje fake, men de syke tinga rey Mysterio klarer å finne på kan du ikke fake sånn :) mannen er god som ett ekorn :)

En mer spretten person enn mysterio skal man lete lenge etter, men han er ikke alene om å være spretten i cruiservekt-klassen.

Lenke til kommentar
kan dere som ikke liker wwe slutte aa poste her. Dere som liker ekte fighting som K1,UFC,PRIDE og diverse andre MMA diskuter her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=377117

Nå gir jo trådstarter klart uttrykk for at wrestling er noe falskt og dårlige greier.

Tok det som et tegn på at i denne tråden kunne man vise sin misnøye ved "kampsporten".

De som elsker wrestlig,kan heller starte en egen tråd.Så kan vi hatere få skrevet litt om hvor tåpelig wrestling er her.

Selv om jeg føler at jeg har fått ut det meste. :)

Lenke til kommentar

hmmm....har stod det jo mye rart og missvisende :p:dontgetit:

dette må JEG få klarnet opp for dere :thumbup:

Følg godt med nå!(dette blir rotete!)

Jo...som dere sier, så er mye av Wrestlingen på Tv nå i dag fake... de aller fleste kampene er forhånds bestemt...men det er faktisk de kampene som er ekte! for eksempel: personlig så ser jeg på WWE (både Raw og smackdown), og jeg blir så oppgitt når folk ALTID maser på at det er fake osv... da tar jeg bare frem et filmklipp jeg har(kunne lagt det hit, men er litt for stort) så viser jeg dem en klassisk match mellom Undertaker og JBL.... i den kampen, tar "The Undertaker" "JBL" , snur han opp ned, og "kjører" han på hodet rett ned i trappa, sånn at du ser hodet(panne regionen) sprekker opp, og blodet fosser ut av en stor flenge, og leger og sikkerhets personell kommer løpene..... så var det tilbake til spørsmålet... hvordan i all verden skulle de fake det???? du så tydelig panna hans sprakk, og såret sprika ut.... :evil: (morsomt :tease: )

Og angående det jeg leste i en annen post her, der en eller annen type påsto at det hele var fake, på grunnlag av at hvis noen ble sluppet på hodet sånn(inni ringen), så kom de jo til å dø!! hvorfor skulle de dø? disse folkene er trent opp til det de driver med! de er trent opp til det ekstreme for å UNGÅ skader..... jeg har personlig testet noe av det der :innocent: , og jeg kan love dere at for eksempel når de blir kastet ned på ryggen, så gjør det JÆ**** vondt!!! jeg driver selv med kampsport, så jeg har testet dette mange ganger!(også den med hodet ned på trappa...men det var på fritida.....datt ned trappa jeg :blush::whistle::cry: ........

uffda.... jeg slutter av her jeg......gikk ikke ann å skrive lenger enn hit ----------->

Lenke til kommentar

er kamper rigga som faen? ja definitivt.

Er mange av slaga og sparka faka? ja, definitivt..

Men hvordan faker du en suplex? enkelt, man faker det ikke...selvfølgelig er matta i ringen spesiallaga, men ikke pokker om det ikke er vondt som helsikke å bli denga nedi fordet :)

Wrestling er og blir underholdning... en såpeopra med gla'vold...

Lenke til kommentar

Såpeopera er et hav bedre når det gjelder skuespillerprestasjoner.Alt skuespill i wrestling er så utrolig dårlig og overdrevet.Hvordan det da går an å like det,er meg helt uforståelig.

Gla'vold i wrestling?Det er jo bare lufta som får grisebank.

Endret av egmur
Lenke til kommentar
Såpeopera er et hav bedre når det gjelder skuespillerprestasjoner.Alt skuespill i wrestling er så utrolig dårlig og overdrevet.Hvordan det da går an å like det,er meg helt uforståelig.

Gla'vold i wrestling?Det er jo bare lufta som får grisebank.

Så skuespillerene i Hotel Caesar er gode? De er mildt sagt de verste skuespillerene i skandinavia...

Kampene mellom JBL og Undertaker ser skremmende ekte ut. JBL slo også hodet til en annen fribryter i en ståltrapp, sånn at offeret fikk et gigantisk kutt i pannen. Kan også nevne at Tripple H fikk leggmusklene revet av i en kamp...

Lenke til kommentar

superseven Skrevet 23/02/2005 : 12:44

Så skuespillerene i Hotel Caesar er gode? De er mildt sagt de verste skuespillerene i skandinavia...

He he,det er helt korrekt.

Kampene mellom JBL og Undertaker ser skremmende ekte ut. JBL slo også hodet til en annen fribryter i en ståltrapp, sånn at offeret fikk et gigantisk kutt i pannen. Kan også nevne at Tripple H fikk leggmusklene revet av i en kamp...

Kan også nevne at en sjakkspiller fikk kongen i øyet,da han dubbet av... :sleep:

Endret av egmur
Lenke til kommentar

Kan også nevne at en sjakkspiller fikk kongen i øyet,da han dubbet av... :sleep:

Det var hans egen feil, ikke en annen sjakkspiller sin feil. Det er fribrytere som har vært nødt til å pensjonere seg etter kampene i WWE. Hulk Hogan hadde f.eks flere måneders pause p.g.a en kneskade, dessuten sier de hvert 15. minutt i WWE RAW/SmackDown! at skadene er ekte.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
dessuten sier de hvert 15. minutt i WWE RAW/SmackDown! at skadene er ekte.

Ja, de sier det, men de sier også at stålstolen eksploderte i hodet til Big Show. Det er som vi vet en stol av tynn, tynn plastikk. Dessuten hadde han blitt liggende nede en stund hvis det hadde vært stål, men han reiste seg opp ganske fort.

Lenke til kommentar

Ja, de sier det, men de sier også at stålstolen eksploderte i hodet til Big Show. Det er som vi vet en stol av tynn, tynn plastikk. Dessuten hadde han blitt liggende nede en stund hvis det hadde vært stål, men han reiste seg opp ganske fort.

Det er en del av skuespillet. Det er ikke advarselen om skader. Big Show veier 212 kg og er 213 cm høy, alle andre i WWE blir små barnehageunger i forhold, så at han blir liggende lenge av et slag fra en stålstol tviler jeg på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...