Gå til innhold

Smackdown Amerikansk wrestling

Kenny Bones

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
World Wresling Federation er bare skuespill, men det kan bli personlig noen ganger...

F.eks. Det var en som slo/sparka den gravide kona til motstanderen så ho mista barnet,

Nåja, hun var nå ikke akkurat gravid IRL.

Personer som ikke klarer å skille mellom wrestling og vanlig kampsport,har ikke godt av å se på det.Et godt eksempel er midnight_walker.Han klarte tydeligvis ikke få med seg at kona,ikke var gravid i virkeligheten.

Mesteparten av liksomsparka og slaga som "skuespillerne" simulerer,hadde vært meget brutale hvis de var ekte og aldri tillatt i en ekte kampsport.Det er derfor litt skremmende å tenke på at det er personer som ikke greier å se,at wrestling er et latterlig dårlig gjennomført skuespill.

Endret av egmur
Lenke til kommentar

Enig i at kampene i WWE blir litt fake noen ganger. Men vhis man VET og SKJØNNER at det er fake kan man jo se på.

Det finnes aktisk folk som tar skade av det og tror at hvem som helst kan reise seg opp og late som om ingenting har skjedd etter en spear eller drop kick. Noen på skolen min tok spear på hverandre. De havna forøvrig på legevakta. Det er en grunn til at det går så sent.

Men de akrobatene som er med er da riktig flinke:-)

Tenker da på Rey Mysterio Og Rob Van Dame. De er ganske flinke til å snurre rundt og slikt.

Det er jo bedre enn å se på Hotel Cæsar da :p

Sier jeg som gjør begge deler...

Lenke til kommentar

wrestling er dritfett!

Vet såklart det er fake, men tror de får vondt. Bare prøv å få noen til å dytte deg opp når du løper mot dem å lande på ryggen etter et fall på 2 meter.

Mye fetere å se på rey mysterio enn Egde såklart.

PGA han hopper og spretter, og tar et flying headscissors en gang iblandt, og litt 619. Mens egde bare ser gæren ut.

Batista vs Big Show vs undertaker hadde vært drømmen :)

Lenke til kommentar
wrestling er dritfett!

Vet såklart det er fake, men tror de får vondt. Bare prøv å få noen til å dytte deg opp når du løper mot dem å lande på ryggen etter et fall på 2 meter.

For det gjør jo så fryktelig vondt å lande på et trampolinegulv.. :w00t:

Edit;det at de kan skade seg ved et uhell,gjør ikke wrestling til noe kult. :thumbdown:

Endret av egmur
Lenke til kommentar
Ser du på wrestling og liker det,må du få sjekket hjernen din! :p
Jaha. :roll:

Du er nesten unnskyldt pga alderen din.

Det var wrestling på TV når jeg var 12år også,jeg syntes det var akkurat like fjollete den gang også. :thumbdown:

Endret av egmur
Lenke til kommentar
Ser du på wrestling og liker det,må du få sjekket hjernen din! :p
Jaha. :roll:

Du er nesten unnskyldt pga alderen din.

Det var wrestling på TV når jeg var 12år også,jeg syntes det var akkurat like fjollete den gang også. :thumbdown:

Ja, og er det noe du liker som jeg ikke liker, så må du få sjekket hjernen din

Jeg ser på WWE, står på i bakgrunnen også en gang i blant, er vannvittig underholdende, er jo ikke bare kampene man må se på, det er innledningene til kampene og "rivaliseringen" som er utrolig underholdende.

Altså hvem kan se på 7 mann, Kurt Angle, JBL og gjengen deres samlet mot Big Show alene :p og synes det er kjedelig?

Eller min personlige favoritt som er Rey Mysterio da, han er underholdende uansett :D

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Ja, og er det noe du liker som jeg ikke liker, så må du få sjekket hjernen din

Hvis det er noen som liker å spise råttne epler,ville ikke du anbefalt en liten sjekk?Selv om du ikke liker råtne epler selv.

Du liker "rivaliseringen",utrolig underholdende sier du.Har den minste anelse om hva uttrykket "B-film" står for?

Jeg kan selvfølgelig ikke nekte folk å se på wrestling,men anbefaler en hjernesjekk allikevel. :dremel:

Endret av egmur
Lenke til kommentar

Må virkelig si at sammenligningen din med råtne epler passer perfekt her altså, virkelig..sammenligne tv-program med råtne epler, skal si du traff blink der..og med underholdende mener jeg at det er så latterlig og så utrolig lett gjennomskuelig, men det er da fortsatt morro, JEG personlig synes det er vittig å se JBL gjemme seg bak covenantet sitt og se livredd ut...selvom det er falskt

Så du kan si med hånden på hjertet at du aldri har blitt underholdt av en "b-film" ?

Kan nesten tilgi deg for alderen din (ihvertfall den mentale alderen), du er tydeligvis en gammel gretten gubbe som ikke liker noen ting og passer det ikke deg så er det ikke riktig

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Må virkelig si at sammenligningen din med råtne epler passer perfekt her altså, virkelig..sammenligne tv-program med råtne epler, skal si du traff blink der..og med underholdende mener jeg at det er så latterlig og så utrolig lett gjennomskuelig, men det er da fortsatt morro, JEG personlig synes det er vittig å se JBL gjemme seg bak covenantet sitt og se livredd ut...selvom det er falskt

he he he

Så du kan si med hånden på hjertet at du aldri har blitt underholdt av en "b-film" ?
Kan ikke,jeg er veldig gammel og jeg har krok på begge armene.AAARRRJH!

Kan nesten tilgi deg for alderen din (ihvertfall den mentale alderen), du er tydeligvis en gammel gretten gubbe som ikke liker noen ting og passer det ikke deg så er det ikke riktig

BINGO! Surere gubbe får du ikke tak i! :green:

Endret av egmur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...