Gå til innhold

Smackdown Amerikansk wrestling

Kenny Bones

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rune_F: Ehhh, nei!

Men hvis dere vil se ekte "bryting" så er UFC å annbefale! Det er vel ikke bryting i den forstand, men alt er stort sett lov...

Foresten; UFC = Ultimate Fighting Championchip!

Vanlig wrestling er så bånn kjedelig siden en ser hvor uekte det er! Blir som å se på en amerikansk b-slossefilm.

Lenke til kommentar

Ikke idet hele tatt! Hvorfor sparker de alltid foten i bakken når de "slår" noen? For at det skal høres ut som om de gjør skade. Man ser jo uten vanskeligheter at det er fake da.

Idiotisk spør du meg.. Merkelig at noen tror det er ekte.

Husker fra barndommen. Da likte jeg det meget godt for da var Hulk Hogan med og greier! :whistle:

Lenke til kommentar
Men hvis dere vil se ekte "bryting" så er UFC å annbefale! Det er vel ikke bryting i den forstand, men alt er stort sett lov...

UFC er bare en gjeng gutter som prøver å få seg noe.

Alt de gjør er å kose på gulvet.

Jaha, så det er på grunn av all kosingen i den sporten at det et 2 stykker som har daua da? :roll:

Lenke til kommentar

selv om det er fake, så får de jo en del juling da, detter utenfor ringen å lander rett på ryggen i gulvet å sånn. jeg hadde fått vondt hvertfall :p

det finnes ekte wrestling og da, har sett noe av det, men det er ikke lov å sende på tv. finnes også no sånn amatør greir, the best of backyard wrestling f.eks er ganske syk film...

Lenke til kommentar
selv om det er fake, så får de jo en del juling da, detter utenfor ringen å lander rett på ryggen i gulvet å sånn. jeg hadde fått vondt hvertfall :p

Stakkars,de kan bli skadet i en "liksomkampsport"...

Få wrestling bort fra skjermen,er mitt krav.Donald Duckwrestling kan de skarpe(NASA)amerikanerne ha for seg selv. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Sitter å ser på Smackdown restling på Ztv og lurer på en ting.

Er det faktisk folk i USA for tror at det ekte? Det ser jo tydelig ut at det er falskt og med dårlige dumme skuespillere. :roll:

Hvordan og hvorfor er det idet hele tatt populært??

En paa skolen som tror helt og holdent at det er ekte og nekter aa hoere paa naar noen sier det motsatte.

Edit:

WWE har iaf en broekdel av underholding, men hvorfor noen vil se paa Daytona 500 i 5 timer er mer et mysterium for meg.

Edit 2:

Maa gi de store mennene litt credit, da. Ganske imponerene hvor mye en stor mann kan snurre og sprette...

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
Det er skuespill..

Teater er jo skuespill det og. Folk går jo for å se Vildanden.

Men det er en klase rare mennesker som ser på wrestling.

hehe ja d var skikkeli teit :D

EDIT : hoff, sånn kan det gå når man ikke logger seg av på skolen :p

Endret av b0berg
Lenke til kommentar

World Wresling Federation er bare skuespill, men det kan bli personlig noen ganger...

F.eks. Det var en som slo/sparka den gravide kona til motstanderen så ho mista barnet, etter det, på en kamp tok motstanderen et stålrør og slo fyren ned så det holdt...!! Det var ekte! Tror ingen lever etter å ha blitt holdt opp ned og fått hodet "knust" ned i gulvet, hvis det var ekte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...