Gå til innhold

Xerox XL775D eller XA7-17i ?

Anbefalte innlegg

Heysann=) Jeg er midt i et lite dilemma her.. Sliter litt med hvilken skjerm jeg skal kjøpe meg :-)

Så, jeg tenkte på Xerox XL775D eller Xerox XA7-17i :-)

Greit, den ene er nyere enn den andre og den er itillegg en 100ings dyrere.. Det betyr vel egentlig at den er litt bedre. Men, siden den er så ny, så har jeg ingen aning om det FØLGER med DVI kabel i pakken eller noe sånt. Har ikke vært noen test på hw.no heller =( Så, derfor er jeg litt "forvirra".

Skal jeg kjøpe meg en god skjerm som har fått god kritikk, som ser bra ut og som jeg VET har med DVI kabel i pakka eller skal jeg kjøpe meg en skjerm som er ganske ny, som ser bra ut, MEN som ikke har fått noen kritikk i det hele tatt:P Og som jeg heller ikke vet om har med DVI kabel i pakka..

Så, som dere kanskje allerede har skjønt, så lurer jeg på deres mening angående dette... Hadde vært flott med litt hjelp=)

Mvh/

Robin Andreassen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt Xerox XL775D siden nyttår, og er strålende fornøyd med den iallefall. Kjøpte den på Ukens Tilbud hos Netshop.no for 2595,-, og det fulgte med DVI kabel i pakken.

Hva forskjellen på XA7-17i og XL775D er aner jeg ikke. Begge er jo 16ms, og har helt identisk design.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt Xerox XL775D siden nyttår, og er strålende fornøyd med den iallefall. Kjøpte den på Ukens Tilbud hos Netshop.no for 2595,-, og det fulgte med DVI kabel i pakken.

Hva forskjellen på XA7-17i og XL775D er aner jeg ikke. Begge er jo 16ms, og har helt identisk design.

Okay. Men, faen heller.. Da bestiller jeg likegreit den jeg:P Sikkert nesten prikk like.. Det eneste som jeg har funnet ut hittill er at XA7-17i har sånn TCO sak.. Tco er egentlig noe unødvendig skvip. Etter hva jeg veit er det sånn derre naturvennlig piss... ^^ Så går nok for xl775d :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...