Gjest Slettet-10579 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 KVM er noe mange brukere benytter, og det kunne være interessant å få skikkelige tester av de mange som finnes på markedet. Kanskje HW kunne lage en egen test av KVM? Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Japp, helt enig. I mellomtiden kan du sjekke ut www.anandtech.com og www.tomshardware.com de har tester av slike, og mange av dem finner du her til lands også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Ja, jeg har tittet litt på Anandtech og Toms Hardware, og ser at Komplett selger noen av de. Jeg har kjøpt 2 billige, en fra Emine og en som jeg ikke husker navnet på, til rundt 1000,- stk. og jeg får et irriterende grønnskjær i bildet. Så nå bruker jeg VNC i stedet Men det hadde vært bra med inngående tester, spesielt på bildekvalitet, dersom HW-redaksjonen også finner dette interessant. Endret 20. februar 2005 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 bildekvalitet må jo være hovedfokus, alltid vært redd for at slike skal kødde med skjermbildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå