ct Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg har hatt Smartmovie på telefonen min lenge og det har fungert helt fint, men da jeg installerte siste versjon av spilleren her om dagen får jeg det ikke til å fungere. Når jeg starter programmet kommer det systemfeil og programmet lukkes... Har prøv då installere den gamle versjonen av spilleren på telefonen igjen ,men får fortsatt systemfeil når jeg skal åpne det... Noen som vet hva som kan være feilen?? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Kommer det dette opp: Can`t find file , og så lukkes programmet? Lenke til kommentar
ct Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Nei, programmet vil ikke åpne seg i det hele tatt.. Jeg klikker på snarveien, skjermen blir svart, så systemfeil, programet lukkes...?? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Da har nok noe gått galt i innstaleringen. Her er en rask guid på hva du bør gjøre om du virkelig har lyst å få programmet til å virke. 1.Avinnstaler programmet, bruk FExplorer eller lignende til å fjerne spor, og innstaler på nytt. 2. Gjenntar problemet seg: Bruk en annen fil (altså annen .sis fil). Fortsatt trøbbel? 3. Reset telefonen til fabrikkny tilstand og innstaler på nytt. Og skulle du fortsatt ha problemer: Vel, da vet jeg ærlig talt ikke hvor problemet måtte være Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Det kan være at hele programet er galt, at det ligger noe igjen etter den nye versonen som gjør at den ikke virker. Så hele programmet kan være feil. Har det problemet på på min SE P910i. Jeg installerte oggplay på min P900, og det virket ikke. Så kjøpte jeg en P910i, og det samme skjedde. Da er vel programmet feil. Men gjør som Remerser sier, og fjern alle spor etter smartmovie med FExplorer, og installer det på nytt. Da virker det nok Endret 20. februar 2005 av jornan Lenke til kommentar
ct Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Skal prøve det! Når jeg sletter mappen "System - App - Smartmovie" på minnekortet (programmet er installert på minnekortet) så sletter jeg alle spor etter programmet?? Eller er det flere filer som må slettes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå