OddZen Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Enkelt å greit får jeg ikke lastet ned PeerPoints på altnet sine hjemmesider Her? så jeg lurte på om dere hadde en annen link å gi meg? jeg spør om dette fordi jeg ikke får koblet meg opp på Shareaza, det står bare kobler opp og det står 0b/s inn 200b/s hele tiden. Det nytter ikke om jeg kobler av internett security eller åpner en port. Så jeg tenkte problemet kunne ligge i PeerPoints fordi når jeg prøvde å trykke meg in der stod det at det manglet noen filer og at jeg måtte innstallere det på nytt. så tror dere problemet ligger der kan dere være så snill å gi meg en ny link som funker. Endret 20. februar 2005 av LeanFear Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Husk at man må bruke Internet Explorer for å laste ned for den sida der. (ActiveX) Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 jeg prøvde med alle tre men det gikk ikke, men tilbake til at det står kobler nettet hele tiden på Shareaza, det står på alle nedlastningsprogrammene jeg har prøvd kazaa lite, DC++,Shareaza wathever men det står bare "kobler til" hele tiden nederst hele tia. Pleas kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 jeg prøvde med alle tre men det gikk ikke, men tilbake til at det står kobler nettet hele tiden på Shareaza, det står på alle nedlastningsprogrammene jeg har prøvd kazaa lite, DC++,Shareaza wathever men det står bare "kobler til" hele tiden nederst hele tia. Pleas kan noen hjelpe meg? alle tre altså Mozilla, opera og explorer. med explorer gikk det ann å trykke på linken så det kom opp et vindu som det stod at det skulle komme snart men det kom aldri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå