mr messenger Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei, jeg har mange nedlastningsprogrammer som f.eks DC++, Ares, Imesh, Limewire osv.. sp2 og norton har jo begge innebygde brannmurer. AVG - virusprogram - jeg vurderer dette programmet i stedenfor Norton Systemworks 2005. Det anbefaler en kompis som bruker dette og han bruker også Ares som jeg nå bruker. SP2 er kjent for å sperre fildelingsprogrammer. Da tror jeg nok kanskje Ares kan funke igjen. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hva er problemet? Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Det må du vel ha skjønt. Tilkoblingsproblemer. Den står bare og connecter... kommer aldri online. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Ingen som vet noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Fungerer limewire da? Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Nei, ingen programmer funker. Det er som er så merkelig at jeg ikke får koblet opp på noen av programmene. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Åpnet portene i routeren? Godtatt de på NIS? Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg har Norton Systemworks 2005. NIS, hva er det? Router har jeg ikke. Jeg har adsl modem. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Prøv å deaktiver alt av norton, sjekk om det fungerer. Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Prøv å deaktiver alt av norton, sjekk om det fungerer. Okei? men åssen gjør jeg det? Du mener jeg skal disable Norton? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Ja det er det han meiner. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 sitter selv med samme problem,og fikk det plutslig for 2-3 uker siden... limewire funker ikke,dc++ funker ikke,azureus funker ikke... xfire,ventrilo funker ikke... Jeg har slått av norton,helt av...ved hjelp av ctrl+alt+del,og jeg har slått av windows brannmuren...sitter heller ikke bak en router.... Har en viss følelse av at det er leverandøren som blokker noen porter... Jeg har mailet Canal Digital,som er min leverandør,men har ikke fått svar enda.... hvilken leverandør har du? Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg har ADSL fra Telenor. Men jeg skal prøve å fjerne Norton og installere et annet program som heter AVG. Dette sa en av mine kompiser. Han har Ares og AVG og det funker som bare det.. Men det er sant jeg har også hatt dette problemet lenge... Og jeg har formatert utallige ganger, men uten hell. Limewire, Ares, DC++, Imesh, Shereaza, oDC og edonkey funker ikke... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 AVG er ett bra valg...har selv brukt det lenge.... Når jeg hadde Telenor som leverandør tidligere,så sperra de portene mine stadig vekk,da de påsto jeg dreiv med portscans på andre pc'er... noe jeg ikke gjorde...jeg sjekka også for virus/spyware,og jeg hadde ingenting... Hadde jeg vært deg,så hadde jeg snakka med telenor...vedder 10 spenn på at de har satt restriksjoner på linja di... typisk for telenor...møkka firma! Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Motherf......, jeg har det samme problemet uansett om jeg kobler fra alt av ting som heter firewall står den bare å connecter på alle forpu... nedlastningsprogramma Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Ja det er veldig kjedelig.. Jeg skal prøve AVG enten ikveld eller i morra. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 en link til AVG Og Ares pleas? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 http://www.google.com/search?q=avg&sourcei...:en-US:official + http://www.google.com/search?hl=en&lr=&c2c...res&btnG=Search Det står også mye nyttig www.fuckinggoogleit.com Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 hei, selv har jeg hverken problemer med Edonkey eller Ares. å jeg kjører da NIS 2005 på en laptopp sammen med disse programmene og Win2k+SP4. før hadde jeg samme maskina med disse programmene+NIS 2005+Windows XP Pro og Sp2. ingen problemer med det jeg iallefall. første gang du starter et program så får man beskjed om hva man vil gjøre hvis man har Norton Internet Security inne. dette gjør man vel ikke med NSW tror jeg. har erfaring med at man bør restarte maskina når man installerer slike programmer. Offtopic: dere som har Edonkey. dere vet at det er noe spyware drit som følger med når man installerer den ja? for de av dere som ikke visste det så finn fra Ad-aware SE, Giant Antispyware/Microsoft Antispyware nå. Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Okei, du mener det ikke har noe med NSW 2005 å gjøre da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå