Gå til innhold

Fornyelse av Norton Internet Security abonnement

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har Norton Internet Security 2003. Nå i det siste hart jeg fått en del beskjeder om at jeg må fornye abonnementet. "Greit," tenker jeg, og begynner registreringen. Men den registreringskoden jeg fikk den gangen jeg installerte programmet (jeg fikk programmet gjennom Telenor) fungerer ikke. Hva skal jeg da gjøre?

Er det veldig nødvendig å fornye dette abonnementet? Priser o.l. hadde vært fint å visst, men det har visst ikke Symantec så lyst til å svare på. :ermm:

Hva synes dere jeg burde gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Last ned NIS2004 fra online.no gratis.

De slipper snart NIS2005 så da laster du ned den gratis og franko.

Den registreringskoden du fikk for ett år siden er bare for ett år så den hjelper deg ikke.

Heh, laste ned gratis? Den er jo brillefin. Hadde ikke trodd at Telenor drev med slikt.

Anyway, takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar

Bare for å ha det nevnt har jeg både selv, og for andre lastet ned og innstalert på nytt i forbindelse med formatering, og det som har skjedd hver gang, er at man får lisens for et år fra den dagen man innstalerer....

perpyro Skrevet 20/02/2005 : 17:27

Last ned NIS2004 fra online.no gratis.

De slipper snart NIS2005 så da laster du ned den gratis og franko.

Dette har jeg også lurt litt på hva som egentlig skjer, for hvem, og når..?

Nå begynner det å bli bra lenge siden det sto om dette på Online, at de fleste nå ville få mail om Norton 05 bla bla bla.

Nå har de imidlertid fjernet dette fra 1.siden, og jeg har ikke hørt noe. Noen som VET hvem og når dette gjelder. Hadde satt stor pris på 05, da den etter sigende skal kreve en del mindre resurser.

(Har NIS 04 som i og for seg fungerer bra, men har intrykk av at den er en liten bremsekloss på hele systemet. Men største grunnen til at jeg har Norton firewall er reklameblokkering, som jeg syns er en genial sak.. :thumbup:)

Lenke til kommentar

Jeg letta maskina mi med 30Mb ved å gå fra Norton Antivirus til Nod32.

Låg på 290Mb i minnebruk før mot 260Mb nå.

Bruker fremdeles NIS2004 men uten Norton antivirus.

Det med overgang til NIS2005 fra telenors side er jeg også spent på.

Men det må vel komme før eller siden.

De kan jo ikke hvile på sine laurbær så altfor lenge.

Tok vel et par måner i fjor før de la ut NIS2004.

Lenke til kommentar
De kan jo ikke hvile på sine laurbær så altfor lenge.

Tok vel et par måner i fjor før de la ut NIS2004.

Ok, så det var samme opplegget i fjor?

Det var jo i såfall litt betryggende å høre, var redd "toget hadde gått" når de nå har tatt det vekk fra sin forside. Av en eller annen merkelig grunn har jeg faktisk Online som startside, så jeg har fulgt nøye med...

Da venter vi i spenning Pyro :thumbup:

Edit; Syns du btw at det er noen merkbar forskjell etter byttet av AV?

Jeg har jo i grunn nok ram, men har liksom en følelse av at det er litt mye rart som foregår i bakgrunnen, og tildels noe unødvendige/merkelige varsler, samt at jeg savner og kunne tillate tilkoblinger 1 gang. Det er jo alltid, aldri, eller lage regel. Men vet ikke hvor mye forskjell det er på 05 jeg. Vil gjerne prøve den uansett.

Endret av pcp160
Lenke til kommentar

Årsaken til at jeg bytta til NOD32 var at jeg hadde fått noen virus NAV ikke kunne slette, reparere eller sette i karantene så da prøvde jeg Trial versonen av Nod32.

Nod både fant og sletta de virusene + at NOD fant noen flere.

Koster bare 324.- i året for nod så jeg har kjøp den.

Sånn ytelsesmessig merker jeg ikke noen forskjell.

Har 1 Gb ram så det er litt å ta av, har ikke spilt HL2 etter at jeg bytta men regner med at ytelsen er tilnærmet lik nå også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...