Tors bror Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg lager en side på oppdrag av et familiemedlem. Han har lyst til å poste nyheter innimellom, uten å måtte gå omveien om noen som kan nok html til å kunne oppdatere. Å fomle med kildekode er jo uansett en lite brukervennlig måte å håndtere dynamisk innhold. Det jeg trenger er et CMS som via et enkelt skjema lar han fylle inn tittel og innhold, ikke noe annet. Systemet behøver ikke ha funksjonalitet utover dette (annet enn at postene skal datostemples). Vurderer bloggsystemet Pivot[/a], men hadde kanskje vært greit med noe enklere. Publiseringssystemet må kunne tilpasses eksisterende stil og markup og ikke omvendt. Forslag? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Dersom du bare trenger posting av nyheter og ikke alt mulig annet (forum, poll, etc) kan jeg anbefale Cutenews AJ-fork (www.appelsinjuice.org). Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Da er vel AJ-Fork være et flott alternativ. Jeg bruker dette og det er veldig enkelt å sette opp å forandre på. EDIT: Loomy var vel ferdig å skrive rett etter jeg begynte Endret 20. februar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå