kennedyairport Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 stemmer det at man ikke må ha tlf. abb i tilleg hvis man bestiller Adsl fra NGT at man kan få det uansett Lenke til kommentar
Bakaraka Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Ikke noe problem å få adsl fra ngt uten telefon abb. Bare du har linje inn i huset og sentral som er klargjort holder det tror jeg...Gjorde hvertfall det da jeg fikk det for 1 år siden. Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Det stemmer, ikke noe tlf. abo. trengs. FRD Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Hiver meg på her... Dette er helt riktig. Bare Telehor som krever at du har telefonabb. for å bestille ADSL fra dem. Har du ikke det så må du betale ekstra (!!!). Før måtte du til og med ha ISDN. NGT derimot er likeglad i om du har telefonabb. eller ikke. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Det er korrekt jeg avbestilte mitt hustelefon abbonement i det øyeblikk jeg fikk nextgentel. har nå kun fastlinje og mobil Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Quote: Den 2002-06-24 11:13, airguard skrev:Det er korrekt jeg avbestilte mitt hustelefon abbonement i det øyeblikk jeg fikk nextgentel.har nå kun fastlinje og mobil Du mener ADSL linje nå? Fastlinje kan bety vanlig hustelefonabb. :smile: Lenke til kommentar
bidz Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 fastlinje kan også tolkes som "fast internett oppkobling", ergo noe adsl er :smile: Lenke til kommentar
airguard Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 haha jaja, fastlinje,adsl,fastpris, ett eller annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå