Åkken Bom Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Kom over denne i dag. Skal visstnok være veldig bra saker! http://www.robgalbraith.com/bins/content_p...cid=7-6464-7576 Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Synd at den bare støtter Win XP Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Lasta den ned, ser fin ut. Takk :)Per Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Synd at den bare støtter Win XP Ja Kan ikke prøve den her hjemme selv, men skal prøve den på jobb i morgen. Har en jobb å gjøre med den røkla av en Pc jeg sitter på her....... Lenke til kommentar
eitp Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Dette virket veldig lovende, men jeg fikk meg et lite sjokk i dag. Det kan være det er jeg som gjør noe galt, men da jeg kikket på bilder konvertert fra raw til tiff i Photoshop (700%) så jeg artifakter som ikke er der i jpeg-fila fra kamera (20d). Andre som har merket dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå