Gjest medlem-51140 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 http://www.big-boys.com/articles/myamya.html hahahah.... erre mlig :!: Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 :!: Nå vet jeg i hvert fall hva neste "klassens time" på skolen kan bli benyttet til. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 This clip was picked up by radio stations and TV programs. :!: :!: *Håper på å få en lik time!* Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Haha - konge :!: :!: Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Er ikke det han som leker super-mario i bakgrunnen? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hehe... Det sprøeste er jo at den sangen er ganske kul. Er det noen som vet artist/tittel? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hehe... Det sprøeste er jo at den sangen er ganske kul. Er det noen som vet artist/tittel? Sangen er langt fra kul, særlig ikke etter at folk har spilt den i evigheter. Uansett, de heter vel O-Zone, og sangen heter Dragostea Din Tei. Fiffig klipp, btw. :!: Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Noen som har URL til klippet med gutten som synger alene? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 hvis jeg ikke tar helt feil så er han mannen som synger på leretet fra norge, en på forumet hær går på høyskole med han elns- Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Noen som har URL til klippet med gutten som synger alene? http://www.funpic.hu/swf/numanuma.html Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) ATi-Radeon: At den gutten er gammel nok til høyskole, skal du jobbe lenge med å få meg til å tro. EDIT: Leif stakk innom, måtte bare lukke døra etter ham. Endret 20. februar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 ..uten irriterende bilder som dukker opp innimellom? Forøvrig, utrolig bra klipp (begge to)! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 ATi-Radeon: At den gutten er gammel nok til høyskole, skal du jobbe lenge med å få meg til å tro. EDIT: Leif stakk innom, måtte bare lukke døra etter ham. nei nei mulig at jeg tar feil det med høyskole men var iafall en eller annen type skole Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Sangen er langt fra kul, særlig ikke etter at folk har spilt den i evigheter. Uansett, de heter vel O-Zone, og sangen heter Dragostea Din Tei. Fiffig klipp, btw. :!: Det er en stund siden jeg pleide å følge med på Vg-lista... Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 HEHE LOLZ, THAT'S LEIK SO FUNNY F9Z K9Z Typ "du må liksom ha vært der, det var bare så morsomt" humor :\ Lenke til kommentar
ThruX Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 ahahhaha :!: *mayahi! (or something )* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå