willbend Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hvis jeg skal submitte i en gjestebok så kan jeg bruke javascript: document.gjestebok.submit() Men går det an å gjøre dette i php? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Dette gjør man i HTML <input type="submit" value="Send"> Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Du kan ikkje gjere dette i PHP. PHP køyrer på serversida, og ikkje på klienten. Om du vil sende inn formen når brukeren har valgt noko i ein combobox, blir du nok nødt til å bruke JavaScript. Lenke til kommentar
willbend Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Du kan ikkje gjere dette i PHP. PHP køyrer på serversida, og ikkje på klienten. Om du vil sende inn formen når brukeren har valgt noko i ein combobox, blir du nok nødt til å bruke JavaScript. 3715838[/snapback] Nå i ettertid har jeg lært veldig mye innen php, og det jeg lette etter den gang var fsockopen() slik at jeg kunne POST'e til andre php scrips. Får jeg warning for å hente opp gamle tråder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå