Arve28 Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg byttet ram til PC2100 cl2.5 som HK skal takle bra. Den fant alle brikkene med en gang. Men på memtest86 1.51 får jeg Errors 8 pass 3 kjørt 5 timer. Kan det være noe galt et annet sted. Klarer all ram denne testen? Brukte slott 4,3,2 nå. På pc3200 brukte jeg slott 4,3,1 Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Alle minnebrikker bør klare denne testen ja, hvis ikke kan det føre til en ustabil maskin. Prøv som jeg tidligere har foreslått å kjøre testen på en og en brikke. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Kan dette hjelpe: Forandre DDR voltage i Bios Softmenu fra 2.55v til 2.65v? Eller skal jeg skjekke en og en ram først? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Prøv med en og en, dersom noen feiler, kan du prøve å sette opp spenningen ett hakk. Ta en titt på produsenten sin hjemmeside for å se hvor høy spenning de tåler først. MEN i utgangspunktet bør du ikke trenge å sette opp spenningen siden de kjører på så lav hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå