Gå til innhold

K700: Blinker og mister signal

Yazfat

Anbefalte innlegg

Hvis jeg slår av tastelåsen og trykker på kameraknappen på siden, så virker det som at mobilen slår seg av. Det blinker gjentatte ganger i displayet, så kommer "desktop" opp og den søker etter dekning.

Da kan jeg trykke på på kamera knappen igjen og ta bilde.

Dette skjer ikke hver gang, men nok til at jeg undrer litt hva som skjer :hmm:

Har hørt noe om at det kan være sim kortet, det er ca 4 år gammelt. Noen som kan bekrefte dette?

Mobilen er ca 1 uke gammel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker telefonen med simkortet (om så ikke helt perfekt) så er det nok ikke noe feil i simkortet..

Oppstår derimot problemet når du trykker på kameraknappen så er det en tanke som streifer raskt: Telefonen.

Dersom du har datakabel hjemme så vil jeg anbefale deg å ta en tur innom Sony Ericssons oppdateringstejeneste og få oppgradert FW'en. (Hvis du ikke har datakabel, lever den inn til verkstedet). Skulle ikke dette hjelpe; lever den inn til reparasjon. Feiler reparasjonen to ganger, så kan du bytte i ny mobil :)

Husk at du har krav på lånetelefon dersom reparasjonen tar over en uke (Eller var det to?)

Vel, ble ganske dystert dette, men nå har du iallefall en fin indikator på hva du bør prøve å gjøre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...