razer Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Har et par bilder her jeg kunne tenkt å fått kritikk på. Kameraet er et Panasonic DMC-FZ2 Autumn Viklandet edit: flytta bildene Endret 21. februar 2005 av razer Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg syns at begge bildene var veldig fine. Himmelen hadde en fin farge på begge bildene. Autumn bildet var fin, men jeg tror at den hadde blitt bedre om du hadde tatt noen skritt tilbake. At du ikke var så nærme greinene. Viklandet er min favoritt. Smart å ta bildet gjennom et gjerde og å ikke fokusere på gjerde. Fin kontrast på bildet. Lenke til kommentar
razer Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Takker.. Autumn bildet ble tatt rett fra "gutterommet" en tidlig morgen, tok en del bilder, men det jeg la ut her ble klart best. Viklandet, har fått en del blandede tilbakemeldinger på det, så jeg lurte på hva dere syntes, personlig liker jeg det, men det er sikkert helt klart rom for forbedringer til "neste gang"... Lenke til kommentar
Pippin79 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Autumn var litt uheldig komponert. Savner å se tuppen av grenene. Fjellet i bakgrunnen var også forstyrrende synes jeg. Fargene er fine. Viklandet var bedre. Fin eksponering på himmelen. Skjønner tanken med gjerdet og mønsteret - men når jeg ser bildet tenker jeg at det hadde vært fint om det ikke var der også. Kanskje finere. pip Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Viklandet var veldig tøft og Autumn var nesten like kult. Morsomt med litt orginale motiver! Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå