cosw Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hvordan kan jeg gjenopprette 6630, har sletta noe som ikke skulle vært slettet, står kontakt forhandler. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Nå har jeg ikke Nokia 6630 selv, men vet at følgende virker på en nær beslektet telefon, nemlig Nokia 6600 (begge er S60 telefoner, så antar nok at de to første vil virke): *#7780# - Reset to the original settings; some informations are also deleted and need to be re-entered. *#7370# - Soft format - this will resets all the phone memory (like re-format a disk); make sure to have full battery charged ! [Green]+[def3]+[*+] during a power on performs a hard format : this will return the phone like you have received; make sure to have full battery charged ! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Det virket Hvilken av dem? (Virket alle?) Er særlig interessert i om denne virket: [Green]+[def3]+[*+] Skulle vært svært hyggelig om du kunne ha sjekket dette ut slik at jeg vet det hvis noen kommer tilbake med det samme spørsmålet. Edit: Feilpostet var den ja... Takker for tips. Endret 20. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå