Zic0 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg har nettop skaffet meg en BNC konto som jeg har added ca. 15 brukere på. Problemet er at Qnet ikke lar folk ha så mange fra samme host. Jeg fikk vite av en at jeg måtte ha ipv6. Jeg har winxp inkludert sp2. Noen som kan hjelpe hvordan jeg får konfiugrert og innstalert dette slik at BNC'en vil fungere? Og hvis jeg innstalere ipv6. Kan jeg ha vhoster også da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg har nettop skaffet meg en BNC konto som jeg har added ca. 15 brukere på. Problemet er at Qnet ikke lar folk ha så mange fra samme host. Jeg fikk vite av en at jeg måtte ha ipv6. Jeg har winxp inkludert sp2. Noen som kan hjelpe hvordan jeg får konfiugrert og innstalert dette slik at BNC'en vil fungere? Og hvis jeg innstalere ipv6. Kan jeg ha vhoster også da? Hvis du vil ha en billig, stabil IPv6 Tunell Provider så bør du ta en titt på https://tb.ipv6.btexact.com/ For det andre: Kjører du en BNC på din winxp pc, med 15 usere på? Hørtes ikke helt bra ut, en bouncer er jo ment for EN bruker, ikke for 15... Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Ikke 15 BNC servre men 15 BNC brukere. Det fungerer hvertfall Fins det noen gratis også? og er det mulig å sette det opp på serveren eller må jeg tunle? Endret 20. februar 2005 av Zic0 Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg så på linken nå og så lett ut. Skal jeg bare lage sånn tunell så funger BNC'en automatisk? kan jeg også få til vhoster? Lenke til kommentar
gather Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 så vidt jeg vet så takler ikke qnet ipv6.. det du kan fikser er en trustee eller.no spør på #feds eller #help ipv6 under winxp har jeg ikke peiling på ... skal du kjøre bnc så burde du absolutt ha en linuxserver er nå min mening... men men .. . du må sette opp tunellen skikkelig og så konfigurere hver av userne til å gå på sin egen ip Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Hva er denne trustee? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå