Gå til innhold

Trenger ipv6 til winxp p.g.a MultiBNC

Zic0

Anbefalte innlegg

Jeg har nettop skaffet meg en BNC konto som jeg har added ca. 15 brukere på. Problemet er at Qnet ikke lar folk ha så mange fra samme host. Jeg fikk vite av en at jeg måtte ha ipv6. Jeg har winxp inkludert sp2. Noen som kan hjelpe hvordan jeg får konfiugrert og innstalert dette slik at BNC'en vil fungere? Og hvis jeg innstalere ipv6. Kan jeg ha vhoster også da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Jeg har nettop skaffet meg en BNC konto som jeg har added ca. 15 brukere på. Problemet er at Qnet ikke lar folk ha så mange fra samme host. Jeg fikk vite av en at jeg måtte ha ipv6. Jeg har winxp inkludert sp2. Noen som kan hjelpe hvordan jeg får konfiugrert og innstalert dette slik at BNC'en vil fungere? Og hvis jeg innstalere ipv6. Kan jeg ha vhoster også da?

Hvis du vil ha en billig, stabil IPv6 Tunell Provider så bør du ta en titt på https://tb.ipv6.btexact.com/

For det andre: Kjører du en BNC på din winxp pc, med 15 usere på? Hørtes ikke helt bra ut, en bouncer er jo ment for EN bruker, ikke for 15...

Lenke til kommentar

så vidt jeg vet så takler ikke qnet ipv6.. det du kan fikser er en trustee eller.no spør på #feds eller #help

ipv6 under winxp har jeg ikke peiling på ... skal du kjøre bnc så burde du absolutt ha en linuxserver er nå min mening... men men .. . du må sette opp tunellen skikkelig og så konfigurere hver av userne til å gå på sin egen ip

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...