m-momr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 hva gjør jeg? jeg får denne feilmeldingen når jeg prøver og slette en fil på pc'en. hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Kanksje filen er i bruk av et annet prog. eller er skrivebeskyttet? Du kan prøve å lukke alle prog. og prøve på nytt. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Ctrl-alt-del avslutt den/de prosessene som kan stame fra filen og hvis ikke det går så starter du maskina i sikkerhetsmodus og sletter den der! Lenke til kommentar
Knut Arne Vedaa Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Prøv: http://www.dr-hoiby.com/WhoLockMe/index.php - Kill så de aktuelle proseser. Hvis ikke det fungerer: Høyrekllikk fil, properties, security. Hvis ikke ditt brukernavn er i listen, veld Add... og legg det til. Gi så deg selv Full tilgang til filen og prøv så å slette den. Mulig du må være admistrator for at dette skal funke. Mvh. Knut Arne Vedaa Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det der "Who lock me?" programmet er kjempebra! Jeg har brukt det i minst 1 år nå, og det har hjulpet meg mye Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
since91 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Du sletter den imens du er i sikkerhetsmodus.... Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå