Gå til innhold

det beste skjermkortet noen sinne!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

jeg er så heldig at jeg fant et elsa gladiac 920 i en butikk og kaste meg over det med en gang. har hatt det siden det kom ut for 6-10 mnd siden, og har ALDRI hatt noen problemer med det. ALDRI!!! ikke en eneste grafikk bøgg, ikke en eneste lagg, alle spill kan jeg kjøre på max grafikk.

en jeg kjenner har kjøpt gF4 Ti 4400 og har alerede noen bøgs i det med SOF2 og UT2003.

bare så det er sagt. så er ikke alltid det nyeste det beste.

bare et lite tips til alle som skal oppgradere pcen litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært fint om du skriver mer saklig neste gang. Åssen kort er egentlig det Elsa Gladiac 920 kortet? nVidia GeForce3 ett eller annet? Når jeg tenker meg om, åssen GF kort fantes det for 6-10mnd siden? Og -ikke en eneste bøgg -ikke en eneste lagg -alle spill kan kjøres på max grafikk; -tullball- Prøv GTAIII på 1600x1200 og FULL detail, max max max. LAGG LAGG!

Lenke til kommentar

ok. nå har jeg prøvd GTA# på 1600 og max grafikk. ikke en eneste lagg. HA! har prøvd alle spille jeg har med max oppløsning og kvalitet. ikke en eneste grafikk bøgg eller noe.

hva mer vil du vite om kortet? det er et GF3 kort. 64mb ram, s-vhs ut, kortet heter elsa gladiac 920.

det er ikke ti.

men hvis du har noen flere ting jeg kan teste det på så bare si ifra.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-22 23:50, Petterbw skrev:

jeg er så heldig at jeg fant et elsa gladiac 920 i en butikk og kaste meg over det med en gang. har hatt det siden det kom ut for 6-10 mnd siden, og har ALDRI hatt noen problemer med det. ALDRI!!! ikke en eneste grafikk bøgg, ikke en eneste lagg, alle spill kan jeg kjøre på max grafikk.

en jeg kjenner har kjøpt gF4 Ti 4400 og har alerede noen bøgs i det med SOF2 og UT2003.

bare så det er sagt. så er ikke alltid det nyeste det beste.

bare et lite tips til alle som skal oppgradere pcen litt.

hehe, har et slik jeg å :smile: men synes nok at gf4 kortet er bedre.. alldri hatt no bøgg med det heller.. :smile:

hvor fant du ut2003? visste ikke det var kommet ut enda..

Lenke til kommentar

ut2003 er ute som bare **** det, men ikke i butikker. mange ftp servere som har det. syntes egentlig ikke at det er så fett at det gjør no. sinnsyk grafikk, men gameplayet er klin likt unreal tournement.

og til alle som lurer så er jeg ike fjortis. så bare at mange skryter at kort som ikke er vært en femmer, så jeg syntes at jeg burde informere de som tenker på et nytt kort.

Lenke til kommentar

Det kan **** meg ikke stemme!!

et gf4 4400 kort banker et gladiac kort, og ikke **** at du klarer 1600x1200 med max grafikk helt flytende...med mindre du har fått vannkjøiling på kortet sånn at det er på 700mhz på minne og 400mhz på cpu! så tviler jeg sterkt på det du sier

Lenke til kommentar

jeg har faktisk vannkjølt kortet mitt. funker helt fint, men det er vanskelig å spille på så høy oppløsning for skjermen min er litt skroten. lånte en annen skjerm (21":) når det kom 102 purk etter meg og alle biler eksploderte så ble det litt grøtete, det skal jeg si men ikke no ordentlig lagg. og da gikk det. men det det holder med 1150 eller no rundt der.

men jeg er lei av gta3 nå. det blir så ensformig. spillte det lit på ps2 og når det kom (eller når jeg fikk det) på pc så tok det ikke lang tid før man ble lei av det.

prøvde den codecreatures på 1600 og da lagget det. ganske mye oxo. men det var en helt sinnsyk grafikk.

egentlig litt morsomt å se hvor irritert folk blir når de får høre om et kort som er bedre en sitt eget.

hehe!

Lenke til kommentar

hva er det???

i følge 3dmark så er 920 nesten like bra som 4400. med det er mange som har problemer med de kortene.

men jeg så det ultimate kortet på internett. det var en prototype som hadde 192mb ram tror jeg som var no inni granskogen rask. helt villt. men kosta ca en årslønn for meg.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-23 10:27, Spaz skrev:

Hehe. Prøv å kjør Codecreatures Benchmark i 1600*1200, 32bits farger. Jeg garanterer at det kommer til å lagge med skjermkortet ditt

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-06-23 10:28 ]</font>

Ikke engang klokka Ti4600 klarer det :wink:. Tviler på at det Gf3 kortet ditt klarer det.

Lenke til kommentar

Jeg vet det. Derfor jeg sa at han skulle kjøre den benchmarken. Lurer på om Codecreatures er dårlig programmert eller om det bare krever sinnyk rask CPU og skjermkort for at det skal gå bra (over 30fps)

Blir spennende å se hvordan NV30 og R300 kjører denne benchmarken. Matrox Pharelia har jeg ikke så kjempestor tro på. Tror nok ytelsen ikke står i samsvar med spesifikasjonene. Men vi får se. Kanskje jeg tar feil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...