Goodall Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Altså jeg har nec 3520a og jeg finner firmware som støtter dette, men hva betyr dette? Rip Lock Removed = yes RPC = 1 Ritek DL Support =yes Gidder ikke innstalere modifisert firmware uten å vite hvorfor jeg skulle fiinne på å gjøre det Lenke til kommentar
Psh Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Rip Lock Removed = Hastighetsbegrensningen på lesing av plater er fjernet. RPC 1 = Sonefri Ritek DL Support = Brenneren takler Double layer plater produsert av Ritek Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Rip lock er begrensning på hvor raskt brenneren klarer å rippe en dvd film. Dvs. brenneren ripper med raskere hastighet. RPC1 er at brenneren er sonefri Ritek DL Support vil si at brenneren støtter Ritek produserte DL plater. Edit: Litt for treg Endret 20. februar 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Takker for den raske hjelpen, ser ikke ut som jeg trenger den firmwaren med engang hvetrfall, hehe Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hva er hastighetsbegrensningen på NEC 3520a (eller tilsvarende) ? Hører også at man kan oppleve mer støy fra DVD spilleren gjenerelt når rip lock er fjernet?? Blir den da mindre flink til å regulere spinnehastigheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå