Silver2k Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 er nokså enig jeg!Pentium er for workstations AMD is for GAMERS ! ikke ta det vondt ment Pentium fans! liker godt Pentium elv men foretrekke AMD i spilling!! Jeg tipper du ser stor forskjell på den såkalte spillingen din... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 hvor er 64 bit ytelse benchmarkene? Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 hvor er 64 bit ytelse benchmarkene? Mener extremetech hadde noen ... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 er nokså enig jeg!Pentium er for workstations AMD is for GAMERS ! ikke ta det vondt ment Pentium fans! liker godt Pentium elv men foretrekke AMD i spilling!! Jeg tipper du ser stor forskjell på den såkalte spillingen din... Og tipper du ser stor forskjell på den såkalte multitaskingen din? Må nesten le av såpass meningsløse kommentarer AtW Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Som sagt før, skulle vært morro og hatt en del av de gutta her på forumet med på en blindtest , tror mange hadde tenkt seg om flere ganger etterpå . Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Som sagt før, skulle vært morro og hatt en del av de gutta her på forumet med på en blindtest , tror mange hadde tenkt seg om flere ganger etterpå . Spørs jo hvilket spill og oppløsning du har det. Såklart vil du ikke merke noe i cs på 640. Men kan jeg velge spill, maskinopsett og settings, så skal jeg ta en blindtest jeg AtW Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Er man blind så bør man være ekstra forsiktig så man ikke brenner seg Endret 20. februar 2005 av snorreh Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Som sagt før, skulle vært morro og hatt en del av de gutta her på forumet med på en blindtest , tror mange hadde tenkt seg om flere ganger etterpå . Spørs jo hvilket spill og oppløsning du har det. Såklart vil du ikke merke noe i cs på 640. Men kan jeg velge spill, maskinopsett og settings, så skal jeg ta en blindtest jeg AtW Klart du kan klare å merke det i enkelte spill på høye oppløsninger,men tanken dAa var at det skulle kjøres forskjellige spill og andre oppgaver der de som er med hele tiden rulerer fra maskin til maskin. Har vert med å prøvd dette en gang og ingen klarte å peke ut riktig maskin hele tiden, dvs alle hadde flere feil svar enn riktige . Så det er ikke så enkelt som en tror og viser at utalelser som at den ene knuser den andre ikke holder mål Men nok om det. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Fin forbedring av P4 det der. Det mest gledelige er, i tillegg til flere funksjoner, at de faktisk trekker mindre watt enn tidligere P4-CPUer. Men når jeg ser på benchmarkene til Tech Report igjen, så får jeg ikke lyst på en P4 eller en A64... Jeg får lyst på en Pentium M. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Men når jeg ser på benchmarkene til Tech Report igjen, så får jeg ikke lyst på en P4 eller en A64... Jeg får lyst på en Pentium M. Enig med deg den ser meget lovende ut. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Raptor' date='20/02/2005 : 16:19'] Eneste Intel er overlegen på er encoding av video og lyd... Lyd, tjaa... ? To grafer her: http://www.tomshardware.com/cpu/20041221/cpu_charts-21.html Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 QUOTE (Silver2k @ 20/02/2005 : 17:25) QUOTE er nokså enig jeg! Pentium er for workstations AMD is for GAMERS ! ikke ta det vondt ment Pentium fans! liker godt Pentium elv men foretrekke AMD i spilling!! Jeg tipper du ser stor forskjell på den såkalte spillingen din... Og tipper du ser stor forskjell på den såkalte multitaskingen din? Må nesten le av såpass meningsløse kommentarer AtW Jeg har ikke sagt et ord om jeg syns Intel eller amd er best på de forskjellige områdene .....min kommentar fortalte kun at det er umulig å se forskjell på Intel og Amd i spilling....så hold småfliringen din for deg selv Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 QUOTE (Silver2k @ 20/02/2005 : 17:25) QUOTE er nokså enig jeg! Pentium er for workstations AMD is for GAMERS ! ikke ta det vondt ment Pentium fans! liker godt Pentium elv men foretrekke AMD i spilling!! Jeg tipper du ser stor forskjell på den såkalte spillingen din... Og tipper du ser stor forskjell på den såkalte multitaskingen din? Må nesten le av såpass meningsløse kommentarer AtW Jeg har ikke sagt et ord om jeg syns Intel eller amd er best på de forskjellige områdene .....min kommentar fortalte kun at det er umulig å se forskjell på Intel og Amd i spilling....så hold småfliringen din for deg selv Ja, da tar du feil, det er enkelt å finne situasjoner der men ser forskjell på de to. AtW Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 QUOTE (Silver2k @ 20/02/2005 : 19:20) QUOTE QUOTE (Silver2k @ 20/02/2005 : 17:25) QUOTE er nokså enig jeg! Pentium er for workstations AMD is for GAMERS ! ikke ta det vondt ment Pentium fans! liker godt Pentium elv men foretrekke AMD i spilling!! Jeg tipper du ser stor forskjell på den såkalte spillingen din... Og tipper du ser stor forskjell på den såkalte multitaskingen din? Må nesten le av såpass meningsløse kommentarer AtW Jeg har ikke sagt et ord om jeg syns Intel eller amd er best på de forskjellige områdene .....min kommentar fortalte kun at det er umulig å se forskjell på Intel og Amd i spilling....så hold småfliringen din for deg selv Ja, da tar du feil, det er enkelt å finne situasjoner der men ser forskjell på de to. AtW I såfall bøyer jeg meg i støvet... Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Ingen forskjelll i spill? Endret 21. februar 2005 av snorreh Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det er forskjell på "å se forskjell" og benchmarks Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det er forskjell på "å se forskjell" og benchmarks Men det er da bare å kjøre heftigere spill, elelr bedre settings, så ser man forskjellen. AtW Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det er forskjell på "å se forskjell" og benchmarks Men det er da bare å kjøre heftigere spill, elelr bedre settings, så ser man forskjellen. AtW Hah, om du spiller med en Pentium 4 660, og en AMD64 3600+ så kommer du ikke til å merke NOE som helst under blind test. Spill som Half-Life 2 og Doom3 er det GPUen som blir flaskehalsen, om du ikke har en 2,4Ghz. Du kan stille detaljer og oppløsning på maks, men du vil ikke merke noe som hels forskjell, garantert. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Men det er da bare å kjøre heftigere spill, elelr bedre settings, så ser man forskjellen. AtW Du klarer ikke se forskjell engang. Om det skulle være noe så merker du den. Grafikken er jo den samme. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det er forskjell på "å se forskjell" og benchmarks Men det er da bare å kjøre heftigere spill, elelr bedre settings, så ser man forskjellen. AtW Joda en kan fine både tall og tabeller for å bla opp med for å få dette til å virke imponerende , noe enkelte er spesialister til. Men det hele koker ned til om en merker disse forskjellene i spill og der vil jeg atter en gang si nei. Dette fordi de aller ferreste kjører med maks oppløsning på skjerm og fordi jeg har testet ut vel så skråsikre folk som det som er her på forumet og samtlige måte kaste inn hansken etterpå. Men for en som sitter med topp utstyr og en virkelig stor og god skjerm på maks , ja han kan nok merke forskjellen,men nok en gang så snakker vi vel da om promiller av de som spiller. Menst de store massene ikke blir tatt med og det er vel dem som gjelder. PS: innlegget har ingen direkte tilknytning til den/de jeg quoter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå