Gå til innhold

Intel lanserer Pentium 4 600-serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er nokså enig jeg!

Pentium er for workstations

AMD is for GAMERS !

 

ikke ta det vondt ment Pentium fans!

 

liker godt Pentium elv men foretrekke AMD i spilling!!

 

Jeg tipper du ser stor forskjell på den såkalte spillingen din... :whistle:

Og tipper du ser stor forskjell på den såkalte multitaskingen din? Må nesten le av såpass meningsløse kommentarer :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Som sagt før, skulle vært morro og hatt en del av de gutta her på forumet med på en blindtest , tror mange hadde tenkt seg om flere ganger etterpå . :innocent:

Spørs jo hvilket spill og oppløsning du har det. Såklart vil du ikke merke noe i cs på 640. Men kan jeg velge spill, maskinopsett og settings, så skal jeg ta en blindtest jeg :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Som sagt før, skulle vært morro og hatt en del av de gutta her på forumet med på en blindtest , tror mange hadde tenkt seg om flere ganger etterpå .  :innocent:

Spørs jo hvilket spill og oppløsning du har det. Såklart vil du ikke merke noe i cs på 640. Men kan jeg velge spill, maskinopsett og settings, så skal jeg ta en blindtest jeg :)

 

AtW

Klart du kan klare å merke det i enkelte spill på høye oppløsninger,men tanken dAa var at det skulle kjøres forskjellige spill og andre oppgaver der de som er med hele tiden rulerer fra maskin til maskin. Har vert med å prøvd dette en gang og ingen klarte å peke ut riktig maskin hele tiden, dvs alle hadde flere feil svar enn riktige . Så det er ikke så enkelt som en tror og viser at utalelser som at den ene knuser den andre ikke holder mål :)

Men nok om det.

Lenke til kommentar
QUOTE (Silver2k @ 20/02/2005 : 17:25)

QUOTE 

er nokså enig jeg!

Pentium er for workstations

AMD is for GAMERS !

 

ikke ta det vondt ment Pentium fans!

 

liker godt Pentium elv men foretrekke AMD i spilling!! 

 

 

 

Jeg tipper du ser stor forskjell på den såkalte spillingen din... 

 

 

Og tipper du ser stor forskjell på den såkalte multitaskingen din? Må nesten le av såpass meningsløse kommentarer

 

AtW

 

Jeg har ikke sagt et ord om jeg syns Intel eller amd er best på de forskjellige områdene .....min kommentar fortalte kun at det er umulig å se forskjell på Intel og Amd i spilling....så hold småfliringen din for deg selv ;)

Lenke til kommentar
QUOTE (Silver2k @ 20/02/2005 : 17:25)

QUOTE 

er nokså enig jeg!

Pentium er for workstations

AMD is for GAMERS !

 

ikke ta det vondt ment Pentium fans!

 

liker godt Pentium elv men foretrekke AMD i spilling!! 

 

 

 

Jeg tipper du ser stor forskjell på den såkalte spillingen din...  

 

 

Og tipper du ser stor forskjell på den såkalte multitaskingen din? Må nesten le av såpass meningsløse kommentarer

 

AtW

 

Jeg har ikke sagt et ord om jeg syns Intel eller amd er best på de forskjellige områdene .....min kommentar fortalte kun at det er umulig å se forskjell på Intel og Amd i spilling....så hold småfliringen din for deg selv ;)

Ja, da tar du feil, det er enkelt å finne situasjoner der men ser forskjell på de to.

 

AtW

Lenke til kommentar
QUOTE (Silver2k @ 20/02/2005 : 19:20)

QUOTE 

QUOTE (Silver2k @ 20/02/2005 : 17:25)

QUOTE 

er nokså enig jeg!

Pentium er for workstations

AMD is for GAMERS !

 

ikke ta det vondt ment Pentium fans!

 

liker godt Pentium elv men foretrekke AMD i spilling!! 

 

 

 

Jeg tipper du ser stor forskjell på den såkalte spillingen din... 

 

 

Og tipper du ser stor forskjell på den såkalte multitaskingen din? Må nesten le av såpass meningsløse kommentarer

 

AtW 

 

 

 

Jeg har ikke sagt et ord om jeg syns Intel eller amd er best på de forskjellige områdene .....min kommentar fortalte kun at det er umulig å se forskjell på Intel og Amd i spilling....så hold småfliringen din for deg selv 

 

 

Ja, da tar du feil, det er enkelt å finne situasjoner der men ser forskjell på de to.

 

AtW

 

I såfall bøyer jeg meg i støvet... :)

Lenke til kommentar
Det er forskjell på "å se forskjell" og benchmarks ;)

Men det er da bare å kjøre heftigere spill, elelr bedre settings, så ser man forskjellen.

 

AtW

Hah, om du spiller med en Pentium 4 660, og en AMD64 3600+ så kommer du ikke til å merke NOE som helst under blind test. Spill som Half-Life 2 og Doom3 er det GPUen som blir flaskehalsen, om du ikke har en 2,4Ghz. Du kan stille detaljer og oppløsning på maks, men du vil ikke merke noe som hels forskjell, garantert.

Lenke til kommentar
Det er forskjell på "å se forskjell" og benchmarks ;)

Men det er da bare å kjøre heftigere spill, elelr bedre settings, så ser man forskjellen.

 

AtW

Joda en kan fine både tall og tabeller for å bla opp med for å få dette til å virke imponerende , noe enkelte er spesialister til.

Men det hele koker ned til om en merker disse forskjellene i spill og der vil jeg atter en gang si nei. Dette fordi de aller ferreste kjører med maks oppløsning på skjerm og fordi jeg har testet ut vel så skråsikre folk som det som er her på forumet og samtlige måte kaste inn hansken etterpå.

Men for en som sitter med topp utstyr og en virkelig stor og god skjerm på maks , ja han kan nok merke forskjellen,men nok en gang så snakker vi vel da om promiller av de som spiller. Menst de store massene ikke blir tatt med og det er vel dem som gjelder.

 

PS: innlegget har ingen direkte tilknytning til den/de jeg quoter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...