Manx Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Jeg har i løpet av helgen fått overlevert et lite problem fra en kollega. Norton hadde gått tiden ut, og han fant ut at da ville det ikke virke mer. Så for å løse problemet så tok han like godt å la inn Norman uten å avinnstallere Norton. Og som de fleste vet så går det veldig dårlig. Så hele systemet hans frøys, er så vidt man kom inn i windows. Og alt gikk sirup, måtte restarte maskinen 4-5 ganger før jeg i hele tatt klarte å få opp kontrollpanelet. Etter masse tull så klarte jeg og en kamerat å få fjernet Norman, og da mener jeg mye tull. Slettet norton for å legge det inn på nytt. Og her kommer da problemet, det virker som om det ligger igjen noe etter Norton i systemet. Når jeg prøver å legge inn norton på nytt så kommer jeg så og si halvveis i innstalleringen, og så får jeg en feilmelding og må avbryte. Og det jeg lurer på er finnes det noe avinnstallerings verktøy på sidene til symantec som fjerner alt av gamel programvare. Jeg tok en liten titt i går kveld men fant ingen ting. Jeg vil helst slippe å måtte formatere maskinen for å legge inn alt på nytt. Er smått lei denne maskinen, har formatert denne 2 ganger før. Å kalle min kollega et data geni er å ta litt i for å si det sånn. Maskinen er en hp med en 1.2 ghz celeron xp, og nav 2004. Det beste hadde kjanskje hvert å ta en 10 kilos slegge for å fikse problemet, eller kjøpe ny pc. Men jeg liker ikke å måtte si at kanskje det beste hadde vært å legge noen kroner på bordet for en ny pc... Endret 20. februar 2005 av Manx Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 ftp://ftp.symantec.com/misc/consumer/Rnav2003.exe Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Takker, da laster jeg ned å tester det. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 når dere installerte nav2004 på nytt igjen, fikk dere ikke valg mellom installasjon og avinstallering ? på den måte avinstallerte jeg min nav2004 og fjernet resten fra registeret med RegSeeker. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Var på dass når det skjedde, så jeg skal ikke si at jeg husker Men nå tester jeg det avinnstalasjonsverktøyet, så håper at det virker. Edit: Det funket ikke. Ser jeg en formatering i det fjerne Endret 20. februar 2005 av Manx Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Tror ikke du bør formatere. Les her: http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgen...=&osv=&osv_lvl= Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Takker, ser at jeg har litt lesing foran meg. Nei har ikke kommet så langt som til formatering ennå. Og jeg håper at jeg ikke kommer dit. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg hadde akkurat samme problem med NAV.... jeg brukte "regcleaner" til å fjerne alt.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Måtte gå så langt som å formatere. Og alt virker som det skal, så langt. Fikk ingen problemer når jeg la inn norton på nytt. Og det er siste gang min kollega legger inn noe som helst på maskinen uten å spørre meg. For neste gang så bruker jeg slegga Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Huff.. Også la du inn norton igjen.. Ber vel egentlig om trøbbel.. :/ Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har lignande problem Har prøvd å fjerne litt av kvart med Tune Up Ultites men fikk ikkje fjerna alt der heller. Hvor får man tak i regcleaner? Det er en mappe som heter ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ som eg ikkje får fjerna + noen andre. Avinnstalerte for å innstalere AVG og programmet ville ikkje ta oppdateringar.... Lenke til kommentar
above Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hadde akkurat det samma problemet. Sletta 1 ting for mye i registeret og det ville ikke fungere..Endte med at jeg reinstallerte xp i dag og da funket det. Også nå går Windows 10 ganger raskere Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Maskinen er en hp med en 1.2 ghz celeron xp, og nav 2004. Hehe da får du hvertfall startet på nytt igjen med blanke ark. Lykke til! Endret 18. mars 2005 av danno_O Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Huff.. Også la du inn norton igjen.. Ber vel egentlig om trøbbel.. :/ Nytt for meg, har aldri hatt problemer med norton... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå