Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Program for å fjerne Norton helt?

Manx

Anbefalte innlegg

Jeg har i løpet av helgen fått overlevert et lite problem fra en kollega.

Norton hadde gått tiden ut, og han fant ut at da ville det ikke virke mer. Så for å løse problemet så tok han like godt å la inn Norman uten å avinnstallere Norton. Og som de fleste vet så går det veldig dårlig. Så hele systemet hans frøys, er så vidt man kom inn i windows. Og alt gikk sirup, måtte restarte maskinen 4-5 ganger før jeg i hele tatt klarte å få opp kontrollpanelet.

Etter masse tull så klarte jeg og en kamerat å få fjernet Norman, og da mener jeg mye tull. Slettet norton for å legge det inn på nytt. Og her kommer da problemet, det virker som om det ligger igjen noe etter Norton i systemet. Når jeg prøver å legge inn norton på nytt så kommer jeg så og si halvveis i innstalleringen, og så får jeg en feilmelding og må avbryte.

Og det jeg lurer på er finnes det noe avinnstallerings verktøy på sidene til symantec som fjerner alt av gamel programvare. Jeg tok en liten titt i går kveld men fant ingen ting.

Jeg vil helst slippe å måtte formatere maskinen for å legge inn alt på nytt. Er smått lei denne maskinen, har formatert denne 2 ganger før. Å kalle min kollega et data geni er å ta litt i for å si det sånn.

Maskinen er en hp med en 1.2 ghz celeron :w00t: xp, og nav 2004. Det beste hadde kjanskje hvert å ta en 10 kilos slegge for å fikse problemet, eller kjøpe ny pc. Men jeg liker ikke å måtte si at kanskje det beste hadde vært å legge noen kroner på bordet for en ny pc...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på dass når det skjedde, så jeg skal ikke si at jeg husker :p

Men nå tester jeg det avinnstalasjonsverktøyet, så håper at det virker.

Edit:

Det funket ikke. Ser jeg en formatering i det fjerne :cry:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Måtte gå så langt som å formatere. Og alt virker som det skal, så langt. Fikk ingen problemer når jeg la inn norton på nytt.

Og det er siste gang min kollega legger inn noe som helst på maskinen uten å spørre meg. For neste gang så bruker jeg slegga :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...