Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke spilt MGS3 siden desember '04. Det var - ærlig talt - litt skuffende, syns jeg. Voice-syncen, historien, en del av karakteren og stilen var det ikke helt Metal Gear Solid over. I tillegg var det også litt min egen skyld, da jeg hadde leste "The Leaked Document", sett - så og si - alle filmene fra spillet og lest samtlige intervjuer med Kojima. Den feilen skal jeg ikke gjøre med MGS4, så for meg blir det kun de offisielle trailerene.

Jeg eier dessuten kun NTSC-utgaven av MGS3, og derfor skal jeg definitivt kjøpe Subsistence. Her er foresten den nylig oppussede Subsistence-siden.

Lenke til kommentar

Der har vi tråden jeg har lett etter. Har selv ikke spilt MGS3:SE siden jeg rundet det første gangen, er vel snart et år siden :cry: Er skummet over meg selv, så jeg kommer til å kjøpe meg Subsistence når det kommer i butikkene, må jo ha komplett samling.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg begynt på Metal Gear Solid 3 for andre gang, gleder meg til Subsistance kommer! Blir tøft med ny kameravinkel og multiplayer. Når vil det bli mulig å få kjøpt det? Tenkte kanskje å kjøpe Limited Edition utgaven, vil det bli vanskelig å få tak i en sånn?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Denne tråden kan da ikke dø ut. Er det noen som har fått tak i Subsistence enda? Siden vi kan spille på nett kan det jo være mulig å spille mot de andre i denne tråden. Selv har jeg fått tak i spillet, ikke kjøpt i butikk hehe. Jeg har ikke sett det i noen butikk for å være ærlig. Jeg har heller ikke koblet ps2 min til noe nett tilkobling. Så burde få fiksa det først før jeg eventuelt kjøper spillet for å spille online.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Kojima bør skrive både manus på denne filmen samt være medregisør som Miller var i filmatiseringen av Sin City. Da regenr jeg med at sluttproduktet burde være fin fint med den riktige skuespilleren og en talentfull regisør samt Kojima ombord på laget burde det fungere. :yes:

EDIT: Infoen ctv hentet fram er fra en blogger så informasjonen burde tas med en klype salt eller to. :)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...