Wyldelife Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Hadde litt rett Da kommer ihvertfall spillet på 1års jubileumet til MGS3 Vi må snakke mer sammen Nevnarion Lenke til kommentar
royale Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg gleder meg til det nye MGS3 Spillet! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Noen som ikke gleder seg? :!: Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 *rekke opp hånden* Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 *rekke opp hånden* 5254774[/snapback] Du gleder deg ikke? Lenke til kommentar
Agres Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg solgte faktisk mitt MGS3 fordi jeg trodde Subsistence kom ut snart. Jeg tok feil Så nå får jeg ikke spilt før det kommer ut, en gang i Mai eller.no. Gleder meg veldig. Vi må lage noen turneringer sammen Online, i hvert fall en del kamper Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg solgte faktisk mitt MGS3 fordi jeg trodde Subsistence kom ut snart. Jeg tok feil Så nå får jeg ikke spilt før det kommer ut, en gang i Mai eller.no. Gleder meg veldig. Vi må lage noen turneringer sammen Online, i hvert fall en del kamper 5255451[/snapback] Kjempeidé! Det må vi få til. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Fy søren Subsistence burde virkelig ha potensiale til å bli bra. En ting er å sitte hjemme alene foran skjermen og løpe rundt i skogen ved å bruke alt man kan av snikeferdigheter. Men tenk å få bruke disse ferdighetene live, mot (og sammen med) andre folk fra hele verden. Det blir jo knusetøft Endret 5. desember 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Fy søren Subsistence burde virkelig ha potensiale til å bli bra. En ting er å sitte hjemme alene foran skjermen og løpe rundt i skogen ved å bruke alt man kan av snikeferdigheter. Men tenk å få bruke disse ferdighetene live, mot (og sammen med) andre folk fra hele verden. Det blir jo knusetøft 5257741[/snapback] Øhh... Splinter Cell Chaos Theory Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Jeg husker de videoene jeg så fra multiplayer delen. Jeg tror dette spillet kan bli grunnen til at jeg kobler min ps2 til nettet Gleder meg til å få spilt. Edit: Vi må finne kodenavn til oss selv som vi bruker online da. Snake bruker jo kodenavn på sine oppdrag, så da må vel vi og, i riktig MGS stil Endret 6. desember 2005 av SweeeTMaN Lenke til kommentar
Agres Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Hehe. Sant nok. Blir sikker tusenvis forskjellige Snaker online. Sn4ke, sn@ke, snake^, Sol!d Snak3, osv osv. Samme med B!g Boss, Bigg B0ss, osv. Jeg blir nok å bruke en av de artige Metal Gear Codenamegeneratorene vi finner online. Som denne http://www.metalgearnamegenerator.com/ eller denne http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/1418/ Endret 6. desember 2005 av Agres Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Fy søren Subsistence burde virkelig ha potensiale til å bli bra. En ting er å sitte hjemme alene foran skjermen og løpe rundt i skogen ved å bruke alt man kan av snikeferdigheter. Men tenk å få bruke disse ferdighetene live, mot (og sammen med) andre folk fra hele verden. Det blir jo knusetøft 5257741[/snapback] Øhh... Splinter Cell Chaos Theory 5257869[/snapback] Poenget er jo at det er Metal Gear Solid. SC er ikke MGS. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Fy søren Subsistence burde virkelig ha potensiale til å bli bra. En ting er å sitte hjemme alene foran skjermen og løpe rundt i skogen ved å bruke alt man kan av snikeferdigheter. Men tenk å få bruke disse ferdighetene live, mot (og sammen med) andre folk fra hele verden. Det blir jo knusetøft 5257741[/snapback] Øhh... Splinter Cell Chaos Theory 5257869[/snapback] Poenget er jo at det er Metal Gear Solid. SC er ikke MGS. 5259342[/snapback] Poenget mitt er at dette ikke er helt nytt Neida, tror det blir fantastisk kult Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hehe. Sant nok. Blir sikker tusenvis forskjellige Snaker online. Sn4ke, sn@ke, snake^, Sol!d Snak3, osv osv. Samme med B!g Boss, Bigg B0ss, osv. Jeg blir nok å bruke en av de artige Metal Gear Codenamegeneratorene vi finner online. Som denne http://www.metalgearnamegenerator.com/ eller denne http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/1418/ 5259165[/snapback] Hehe, prøvde meg fram på de code name generatorene der, fikk disse to navna: - Lone Python - Stalking FlyingSquirrel Tviler på at noen av dem kommer til å bli tatt i bruk med spillet hehe. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Fy søren Subsistence burde virkelig ha potensiale til å bli bra. En ting er å sitte hjemme alene foran skjermen og løpe rundt i skogen ved å bruke alt man kan av snikeferdigheter. Men tenk å få bruke disse ferdighetene live, mot (og sammen med) andre folk fra hele verden. Det blir jo knusetøft 5257741[/snapback] Øhh... Splinter Cell Chaos Theory 5257869[/snapback] Løper man rundt i skogen i Chaos Theory? (Kverulere ) Endret 7. desember 2005 av Agres Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Løper man rundt i skogen i Chaos Theory? (Kverulere ) 5262896[/snapback] Hmm, tror ikke det, har bare prøvd det et par ganger. Men, det å snike seg rundt i skogen gjør du på FarCry begge Ghost Reacon spillene, og andre. (Kverulere ) Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Lurer på hvor mye Snake tar i benken...? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Lurer på hvor mye Snake tar i benken...? 5317062[/snapback] Han ser jo sterk ut Men han stoler vel mer på teknik enn muskler. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 ja, du har rett der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg