Döden Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 MGS4, tre minutter, HD. MGS4 Trailer, HD (Torrent) Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 trenger hjelp med the end, sitter og spiller og sliter med han har hørt at man trenger sniper men den har jeg ikke funnet, noen som kan gi meg noen tips om hvordan man tar han, eller hvor jeg finner sniper Desperat etter hjelp Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Det skal være et lite byggning i det området du kommer (der du fighter mot The End). Inni der ligger sniperen. Litt vel krapy forklart men er så lenge siden jeg spilte MGS3 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Jepp, det ligger en sniper i det lille huset nordvest i området. Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 MGS4, tre minutter, HD.MGS4 Trailer, HD (Torrent) er det film med bra kvalitet? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) MGS4, tre minutter, HD.MGS4 Trailer, HD (Torrent) er det film med bra kvalitet? Er nok ikke noe bedre kvalitet enn de kopiene som florerer på nettet. Noe HD, kvalitet er det langt i fra. Må nok opp i en 600MB om ikke mer for at kvaliteten skal være god nok (HD kvalitet). Endret 22. september 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Döden Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Er nok ikke noe bedre kvalitet enn de kopiene som florerer på nettet. Noe HD, kvalitet er det langt i fra. Må nok opp i en 600MB om ikke mer for at kvaliteten skal være god nok (HD kvalitet). Jeg digger når folk ikke vet hva de snakker om: Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 sep, er det cam? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 sep, er det cam? Nope, fra den tre minutters snutten som er linket til øverst på siden. Er jeg som har tatt bildet. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) sep, er det cam? Nope, fra den tre minutters snutten som er linket til øverst på siden. Er jeg som har tatt bildet. Seriøst gutt, jeg vet hva jeg snakker om og det er ikke HD. Er jo en ren ripp off jo. Det bildet du viser litt øverst er i en meget høy oppløsning noe den siste traileren du gav linken til ikke er. Har dog ikke prøvd den første linken. EDIT: Sjå der ja, den første linken du gav er det HD, den andre er det ikke. Endret 22. september 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 sep, er det cam? Nope, fra den tre minutters snutten som er linket til øverst på siden. Er jeg som har tatt bildet. Seriøst gutt, jeg vet hva jeg snakker om og det er ikke HD. Er jo en ren ripp off jo. Det bildet du viser litt øverst er i en meget høy oppløsning noe den siste traileren du gav linken til ikke er. Har dog ikke prøvd den første linken. EDIT: Sjå der ja, den første linken du gav er det HD, den andre er det ikke. Bildet hans har svarte kanter, Ergo cam scam Lenke til kommentar
iCar Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 sep, er det cam? Nope, fra den tre minutters snutten som er linket til øverst på siden. Er jeg som har tatt bildet. Seriøst gutt, jeg vet hva jeg snakker om og det er ikke HD. Er jo en ren ripp off jo. Det bildet du viser litt øverst er i en meget høy oppløsning noe den siste traileren du gav linken til ikke er. Har dog ikke prøvd den første linken. EDIT: Sjå der ja, den første linken du gav er det HD, den andre er det ikke. Bildet hans har svarte kanter, Ergo cam scam Det er tatt med cam med dog jævlig høykvalitet, man ser en fyr komme foran cam`en også Lenke til kommentar
royale Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 hahahahaha! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 hahahahaha! Morosomt! :!: Lenke til kommentar
arqe88 Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Kommer det ut i 2007?! Kommer ikke MGS4 før i 2007?! Ikke noe bombe det da? Hvert eneste MGS spill har komme tut hvert tredje år! MGS:1998 MGS2:2001 MGS3:2004 MGS4:2007 Tah dah! men denne gangen kommer mgs i 2008 Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Ikke vær så sikker på det! Det vet ikke du, jeg eller noen. Men datoen er mest sannsynlig for og falle på 2007, siden da matcher tidspunktet med litt etter PS3 launchen(Akkurat som MGS2 litt etter PS2 launchen). Så jeg tror nok at jeg kommer seirene ut av denne diskusjonen, hvis ikke du kan komme med stålfaste bevis, offcourse? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Jeg tror også den kommer i 2007! Lenke til kommentar
Agres Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Har vært stilt her nå de siste dagene. Sjokket har vel lagt seg etter den første footagen fra det neste spillet i en av verdens to beste spillserier? Personlig ser jeg også litt fram til Ac!d 2 til PSP. Hadde mye glede av 1rn. Og subsistence har ennå ikke fått releasedato. Gleder meg til å prøve online-spillinga ^^ Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 MGS2 feil I begynnelsen av Tanker oppdraget tar Snake ett bilde av den tjukke russeren som jeg ikke husker navnet på i farten, og sender den til Otacon, men senere så må Snake koble seg til en maskin nede i båten for å sende bildene av Metal Gear til Otacon. Er det noe jeg misser her eller? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Du sier noe... Noen som har en forklaring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg