Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enda en 6`er, denne gangen fra Nettavisen:

http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle354570.ece

VG= 6

Dagbladet= 6

Itavisen= 6

Nettavisen=6

:thumbup:

De tør ikke å gi sin ærlige mening når de ser resten gi spillet 6`er. De som har spilt det kan ikke være så ignorant å fortelle meg at MGS3 har perfekt gameplay ? Det har ikke engang "Bra" gameplay . Du må hele tiden stoppe og time når du skal krype og løpe . Det er ikke mye valg du har egentlig og det er veldig lineært.

Men det er vel historien, fmv sekvensene som får folk til å gi det 6`er siden det er enormt bra gjennomført. Men jeg er ikke så dum at jeg gir spillet 6 pga det.

Lenke til kommentar

VG= 6

Dagbladet= 6

Itavisen= 6

Nettavisen=6

De tør ikke å gi sin ærlige mening når de ser resten gi spillet 6`er. De som har spilt det kan ikke være så ignorant å fortelle meg at MGS3 har perfekt gameplay ? Det har ikke engang "Bra" gameplay . Du må hele tiden stoppe og time når du skal krype og løpe . Det er ikke mye valg du har egentlig og det er veldig lineært.

Men det er vel historien, fmv sekvensene som får folk til å gi det 6`er siden det er enormt bra gjennomført. Men jeg er ikke så dum at jeg gir spillet 6 pga det.

Du må hele tiden stoppe og time når du skal krype og løpe.

Det er lissom det som er vitsen da! (men ikke si det til noen)

Har du ikke skjønt en dritt?

MGS 3 er en 6'er... Den har fått hvertfall fire 6'ere og kanskje fler!!

Du har drivd og masa om at mgs3 ikke eier gameplay osv. (tror det er bare deg som syns det)

Lenke til kommentar

Fikk min kopi av spillet også i dag. Var ikke varre enn å stikke innom byen til Spaceworld og gå bort til kassa med spillet og betale. Har ikke spilt spillet så mye pga måtte på jobb. Damn :hrm: Men det lille jeg fikk spilt og sett var veldig bra.

SPOILER

Dette gjelder bare de som har prøvd spillet. Er det bare jeg som var litt rar i dag eller, men det var bare like før spillet føyk ut vinduet pga at jeg ble lurt i åpnings sekvensen til å tro at det var Raiden (duden fra MGS2) man skulle spille med igjen. Men heldigvis dukket opp gode gamle Snake (allâ) Big Boss og, da ble det en fryd å spille spillet.

SPOILER

EDIT Gleder meg sykt til å spille det videre og for en åpningssekvens. :D

For dere som ikke har fått med dere så er MGS 4 på vei også. Dette blir bare bedre og bedre. :w00t:

Kan lese mer om MGS 4 her: MGS 4 kommer :D

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

VG= 6

Dagbladet= 6

Itavisen= 6

Nettavisen=6

Du må hele tiden stoppe og time når du skal krype og løpe.

Det er lissom det som er vitsen da! (men ikke si det til noen)

Har du ikke skjønt en dritt?

MGS 3 er en 6'er... Den har fått hvertfall fire 6'ere og kanskje fler!!

Du har drivd og masa om at mgs3 ikke eier gameplay osv. (tror det er bare deg som syns det)

At det er vitsen med MGS 3 vet jeg pga utviklerne har laget det slik. Poenget mitt er at PS2`en ikke klarer å inneha så mange gameplay muligheter ett sånt stealth spill krever. Splinter Cell greier det storslagent og hvor du kun har 1 mulighet i MGS3 har SC: Chaos Theory 60 + muligheter. Opp til deg å velge ! Er det jeg savnet med Snake Eater og derfor så syns jeg det er løgn og bedrag å gi spillet 6`er. Er Snake eater PERFEKT ? Si det høyt til deg selv mens du går gjennom spillet. Jeg har gått gjennom hvert eneste aspekt av det spillet og det skal MYE til i disse tider å gi ett spill perfekt score.

Du blir hele tiden drevet og du har så si kun 1 åpenbar vei å gå hele tiden. Det meste av ting som å klatre opp på en eske er ferdig scripta og animert sånn at du må faktisk fysisk stå rett foran en kasse for å klatre oppå den. Vi snakker flere år tilbake innen teknologien her.

For meg så skulle de ha ventet med å lansere Snake Eater til Playstation 3 hadde kommet så de kunne gitt oss de mulighetene man fortjener. Metal Gear Solid er kongen når det gjelder stealth espionage spill men med MGS3 så får man ett slag i magen når man må innse at det er langtifra bra.

Historie, dialog, fmv sekvenser er mildt sagt råe men spillbarhet er irriterende og dårlig gjennomført men mest grunnet for lite hardware i PS2 . Derfor mener jeg de burde ventet og reviewere burde fatte at dette ikke er 6`er materiale bare pga de fikk frysninger over herlige fmv sekvenser.

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar

Hvorfor skal du hele kritisere at folk gir den terningkast 6 eller en høy karakter? At du ikke liker den eller syns er dårlig, betyr ikke at de gjør det og.

Ser at du hele tiden skal nevne Splinter Cell. SÅ SPILL DET DA, og slutt å kritiser alle 6'erne hele tiden. Ingen som tvinger deg til å spille MGS3. Og Splinter Cell og MGS kan ikke sammenlignes.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal du hele kritisere at folk gir den terningkast 6 eller en høy karakter? At du ikke liker den eller syns er dårlig, betyr ikke at de gjør det og.

Ser at du hele tiden skal nevne Splinter Cell. SÅ SPILL DET DA, og slutt å kritiser alle 6'erne hele tiden. Ingen som tvinger deg til å spille MGS3. Og Splinter Cell og MGS kan ikke sammenlignes.

Dude du er min stor helt. Helt enig med deg. Splinter Cell serien og MGS serien kan ikke sammenlignes sammen, pga det er to helt forskjellige spill. Det at MGS har fått gode annmelderser og fått stort sett 6`ser på terningen er pga spillet fortjener det. :dribble:

Lenke til kommentar

Får min kopi i dag rundt klokken 3. Gleder meg som en unge, håper at det blir en like stor fryd å spille det som det var å spille MGS2. Iogmed at det har såpass gode karakterer av pressen tror jeg neppe atjeg kommer til å bli skuffet. Gleder meg egentlig mest til å få vite historien.

Lenke til kommentar
Men mens andre spill slenger helsepakker rundt omkring for å bøte på skaden du får, har utviklerne av Metal Gear Solid 3 funnet ut at dette er for kjedelig, og bestemt seg for at du skal få spesifikke skader. Vondt i milten? Da er det frem med desinfiseringsmiddel, nål og tråd, bandasjer og masse annet dill man sannsynligvis måtte brukt i virkeligheten. Helt unødvendig, og det bidrar ikke i det hele tatt til spillopplevelsen. Det som er virkelig teit med dette, er at du kan kjøre i gang feltsykehuset selv om du er midt i en intens skuddveksling. ""Hei slapp av 'a gutta, jeg skal bare legge en kompress og slå noen sting". Tror ikke det.

Bullshit!!! :mad:

Dette er seriøst den værste anmeldelsen jeg har lest!!

Lenke til kommentar

hallo jeg har spilt no i noen timer og plages med et oppdrag hvor jeg skal finne en hul.....denne oppdrag fikk jeg etter at jeg har snakket med EVA..... hun sa at jeg må gå til nord og finne et hul....kan noen hjelpe PLEESE!!!! :( kan dere gi et bilde...som hjelp

takk for svaret..

Lenke til kommentar
Poenget mitt er at PS2`en ikke klarer å inneha så mange gameplay muligheter ett sånt stealth spill krever. Splinter Cell greier det storslagent og hvor du kun har 1 mulighet i MGS3 har SC: Chaos Theory 60 + muligheter

Et spm.

Hvorfor er det slik som du sier tahiro, at PS2 er for svak til å gi MGS3 alle gameplaymulighetene som man får med Splinter Cell?

Chaos Theory kommer da vitterlig ut på PS2 _samtidig_ som på XBOX?

Skal vi følge din teori her så sier du jo at Splinter Cell ikke vil være bra nok det heller på PS2. Men gameplay på XBOX og PS2 vil jo være likt for det er samme spill? Så da vil det jo ikke være bra på XBOX heller da?

Du gravde nettopp din egen dype grav.

Lenke til kommentar
Første 4`er av Aftenposten:

Han anmelderen må seriøst ha vært rusa på noe da han skrev denne anmeldelsen. (Tippe han er en Splinter Cell fan) Selv liker jeg Splinter Cell serien men liker mest MGS serien :D

Uansett alle har sine forskjellige meninger om spillet. :)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...