royale Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 Kommer det ut i 2007?! Lenke til kommentar
Agres Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Flott avklart Andreas_luna og sep Var og selv ganske sikker på at dette faktisk var Snake, og dere beviser det på en fin måte. Det var vel egentlig min idè. Aarahg, jeg vil ha trailer med Raiden NÅ! ... Din idé? Tror du har misforstått meg litt. Dette skrev du: Jeg tror disse bildene er av Solidus, eller KANSKJE Big Boss. Tipper at en av disse vil være spillbar på starten av spillet, og så etter hvert vil man få spille Solid Snake. Dette er vel det komplett motsatte av hva Sep og luna skriver. De "beviste" på en grei måte at bildene var av vår Solid Snake. Du visste til og med ikke hva Sep mente da han sa at Metal Gearen identifiserte Snake som Solid Snake. Så ikke rett på meg når du har feil Endret 19. september 2005 av Agres Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Du mente hvordan de løste "gåten" med at de sjekket stemmen i traileren, ikke sant? Samme voice-actor. Det var nemlig min idè, det var det jeg mente. --- Dessuten så er jeg åpent for alt jeg, jeg bare prøver å se på mulighetene. Endret 19. september 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Agres Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 Du mente hvordan de løste "gåten" med at de sjekket stemmen i traileren, ikke sant? Samme voice-actor. Nei. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 Neivel, ok. Ble noen komunikasjons-problemer mellom oss der. Se edit i forrige post. ---- Har noen sagt at man ikke lærer noe av spill? Syns jeg kunne ufattelig mye i forhold til andre i klasse om den kalde krigen på skolen i dag, og jeg mistenker at MGS3 kan ha hatt noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Grei, og oppklart. Ingen sure miner -- Hehe. Du fortalte vel den egentlige grunnen til at Russland trakk tilbake atomrakettene fra Cuba? Endret 19. september 2005 av Agres Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 Ja, det gjorde jeg. Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 Er det mulig å skru av blodet i Metal Gear Solid: Snake Eater? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 Du mente hvordan de løste "gåten" med at de sjekket stemmen i traileren, ikke sant? Samme voice-actor. Nei. Glemte dere at den Kinesiske/japanske voice actoren har flere stemmer i spillet, derfor kan de være at den old man karakteren kan være en anna fyr, ingenting er sikkert før det kommer ut, vet du! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 Er det mulig å skru av blodet i Metal Gear Solid: Snake Eater? Ja, du må gå inn på Options. Husker ikke hva du gjør videre, men det finner du ut. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 Du mente hvordan de løste "gåten" med at de sjekket stemmen i traileren, ikke sant? Samme voice-actor. Nei. Glemte dere at den Kinesiske/japanske voice actoren har flere stemmer i spillet, derfor kan de være at den old man karakteren kan være en anna fyr, ingenting er sikkert før det kommer ut, vet du! Hmm, ok. Vi får se. Lenke til kommentar
royale Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 Kommer det ut i 2007?! Kommer ikke MGS4 før i 2007?! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 Kommer det ut i 2007?! Kommer ikke MGS4 før i 2007?! Ikke noe bombe det da? Hvert eneste MGS spill har komme tut hvert tredje år! MGS:1998 MGS2:2001 MGS3:2004 MGS4:2007 Tah dah! Lenke til kommentar
royale Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 Kommer det ut i 2007?! Kommer ikke MGS4 før i 2007?! Ikke noe bombe det da? Hvert eneste MGS spill har komme tut hvert tredje år! MGS:1998 MGS2:2001 MGS3:2004 MGS4:2007 Tah dah! jeg føler meg så kald... alt håp blir borte...jeg kjenner jeg faller...neeeei!! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 http://forums.gamespot.com/gamespot/show_m...23629378&page=0 ... Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 litt fattig teori det der Lenke til kommentar
Agres Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 Haha. Hvis den teorien stemmer skal jeg kaste MGS spilla mine Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Kojima San intervju ang MGS Solid Snake will live. I intervjuet kan du blandt annet lese at Kojima forsikrer at den grafikken som er vist på den nye MGS4 traileren vil fullt mulig være slik når spille kommer ut. Endret 22. september 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 - Snake vil ikke dø i dette spillet. Og dette er ikke slutten på «Metal Gear», jeg vil bare ikke lenger være så dypt involvert - men jeg vil selvfølgelig være produsent på de kommende spillene også. Så lenge publikum vil ha «Metal Gear», vil jeg også fortsette å lage «Metal Gear». Men om de ikke vil ha det lenger, da slutter jeg selvfølgelig å lage spillene Så utrolig herlig - Det er nøyaktig det inntrykket jeg ville gi folk - nemlig et feil inntrykk. Du skal tro at det er et slags «Black Hawk Down». I traileren ville jeg vise hvor førstepersons skytespill er på vei, og etterligne det, ler Kojima - før han gjør noe helt klart: - «Metal Gear Solid» vil imidlertid ikke følge den veien. Grafisk så kan det kanskje ligne på et førstepersons skytespill, men når du spiller det så vil du vite at det er «MGS». Mannen er jo genial. Jeg har nesten ikke ord. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Han er et geni spillindustrien har godt av å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg