ehs5 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Men vent nå litt. Er det noen som har en gammel japansk MGS2 eller 3-trailer? Så kan vi kanskje høre på stemmen om dette egentlig er Snake. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Åssen det egentlig? Er vel bare vente på når spillet slippes ut her i Europa og USA og vi får høre David Hayter sitt bad ass stemme. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Men vent nå litt. Er det noen som har en gammel japansk MGS2 eller 3-trailer? Så kan vi kanskje høre på stemmen om dette egentlig er Snake. Samme voice-actor. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Men vent nå litt. Er det noen som har en gammel japansk MGS2 eller 3-trailer? Så kan vi kanskje høre på stemmen om dette egentlig er Snake. Samme voice-actor. Men, så har dne japanske voice-actoren samme stemmen til noen flere characters i MGS da Lenke til kommentar
Agres Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Flott avklart Andreas_luna og sep Var og selv ganske sikker på at dette faktisk var Snake, og dere beviser det på en fin måte. Liker ikke stå-opp-fra-de-døde-og-ta-hevn-teorier noe særlig. Spillet har tross alt tittelen Guns of the Patriots. Og i slutten av MGS2 var det jo akkurat dette vi (ihvertfall jeg) hungret etter å vite mer om. Hva skjer med Patriots etter SoL? De VET jo at både Raiden og Snake vet om dem. Så hvis noen skal prøve å kverke dem, vil det jo selvfølgelig være Patriots selv, og ikke zombien til Solidus (Og ja, jeg vet Hideo kunnet funnet en smart måte og implentere Solidus inn i historien igjen på. Han kunne lett ha funnet en "smart" vri. Men for guds skyld ikke la det skje ^^) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Solidus kommer ikke inn, Big Boss derimot, er inne igjen. Derfor jeg begynne og lure på om han har fått seg en makeover og glassøye, men det tviler jeg på. Håper at de finner en fin måte på og få Big Boss inn i seiren, tror at det er Big Boss som lærer snake det angrepet han gjorde på guraden i traileren(CQC). Lenke til kommentar
arqe88 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) MGS4 kommer 31. desember 2007! (japan) Endret 18. september 2005 av arbror22 Lenke til kommentar
Agres Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Solidus kommer ikke inn, Big Boss derimot, er inne igjen. Derfor jeg begynne og lure på om han har fått seg en makeover og glassøye, men det tviler jeg på. Håper at de finner en fin måte på og få Big Boss inn i seiren, tror at det er Big Boss som lærer snake det angrepet han gjorde på guraden i traileren(CQC). eller så har bare Otacon gjort litt research på gamle dager og Solid Snake bestemmer seg for å lære noen av teknikkene til "the greatest warrior of all time". Reviving er teit Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Solidus kommer ikke inn, Big Boss derimot, er inne igjen. Derfor jeg begynne og lure på om han har fått seg en makeover og glassøye, men det tviler jeg på. Håper at de finner en fin måte på og få Big Boss inn i seiren, tror at det er Big Boss som lærer snake det angrepet han gjorde på guraden i traileren(CQC). Men Solid Snake drepte Big Boss jeg i "MG Snakes Revenge". Ja ja 2007 hva kan vi egentlig forvente at MGS4 skal komme ut? Gidder ikke å ha et halvferdig spill. Så bare bra at det kommer i 2007 hvis kildene er rette. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Må si at det nye MGS4 ser meget bra ut! Kojima er et geni og jeg liker spesielt kamerasimulasjonen de bruker. Som gjør at objekter som er nermere kamera vises bedre og er klarere enn objekter som er lenger unna. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle458853.ece "Snake eldres Som du kan se av videoen er hovedfiguren Snake en aldrende mann i det neste spillet i serien. Kojima har øyensynlig gjort dette for å vise frem detaljrikdommen PS3 er i stand til å vise. - Eldre figurer er bedre fordi rynkene deres kan vise rendringsmulighetene til Playstation 3. Unge figurer har silkehud, og er ikke så utfordrende, sier Kojima" Kan jo hende at Kojima som sagt over bare vil vise mulighetene med ps3 og derfor er han gammel i den traileren Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Det kan nok være en mulighet. Man vet ALDRI hva Kojima kan finne på. Han er, som sagt, et geni. Endret 19. september 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Noen som har en annen link til traileren? Linken i artikkelen funker ikke! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Noen som har en annen link til traileren? Linken i artikkelen funker ikke! HERTRAILER Lenke til kommentar
andreas_luna Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 det har stått i alle salgs "prewiew's" å intervju at vi skulle få se Raiden i action på TGS 05, noen som hørt noe om dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 det har stått i alle salgs "prewiew's" å intervju at vi skulle få se Raiden i action på TGS 05, noen som hørt noe om dette? Usansynlig dårli kvalitet på de fleste filmene her. noen som vet når det kommer en større? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Flott avklart Andreas_luna og sep Var og selv ganske sikker på at dette faktisk var Snake, og dere beviser det på en fin måte. Det var vel egentlig min idè. Aarahg, jeg vil ha trailer med Raiden NÅ! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Fy faen! Det ser bra ut!! Gleder meg som en unge til det kommer ut i 2007! Litt lenge til, men... Det er sikkert verdt ventinga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg