Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Stusset også litt på at det Snake hadde øyelapp, det var da hans "far" som manglet ett øye, ikke han selv?!

Det jeg mente var at.

I mgs3 Sons Of Liberty, blir jo øyet hans skadet i slutten.

Så at han har fått den nye dingsen på d ene øyet sitt derfor.

Håper også at dette blir siste spillet med Snake, med tanke på at de i traileren viser at helsen hans ikke er fult så god at han må ta den medisn greia.

Kanskje han dæver på slutten av spillet eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette ser jo bra ut!

Eneste jeg syns virket negativt er at Snake nesten kreperte, og måtte sette spøryte i seg for å fortsette. Om man må kjøre dette hele tiden, vel... Syns det var ille nok med Stammina bar i MGS3.

Hehe.. Tenkte det samme. I MGS3 var "sykesystemet" på grensen til å bli for mye, men jeg irriterte meg aldri skikkelig over det. Hvis dette spillet blir verre, altså mer realistisk, blir jeg ikke veldig fornøyd.. Men hvis det historiske aspektet med spillet er like bra som det alltid har vært, kan bare gameplayet suge så mye det vil ;) (Som om det kommer til å gjøre det :D )

Lenke til kommentar
Den "dingsen" virker jo bare rett og slett som ett hjelpemiddel. Teknologisk nyvinning.

Sep: Ny trailer? Jeg dør.. <3

Tror nok det, ja. Det blir enten en ny trailer eller en forlenget, en. Kojima har allerede sagt at han skal vise fram den nye Raiden.

MGS4-siden viser dette bildet:

mgs4_04_2b_2.gif

MGS4

TGS 2005 trailers Coming Soon...

Klokken tre i natt tror jeg det er snakk om.

Lenke til kommentar
Stusset også litt på at det Snake hadde øyelapp, det var da hans "far" som manglet ett øye, ikke han selv?!

Det jeg mente var at.

I mgs3 Sons Of Liberty, blir jo øyet hans skadet i slutten.

Så at han har fått den nye dingsen på d ene øyet sitt derfor.

Håper også at dette blir siste spillet med Snake, med tanke på at de i traileren viser at helsen hans ikke er fult så god at han må ta den medisn greia.

Kanskje han dæver på slutten av spillet eller noe sånt.

det er ikke en øyelapp! Otacon har funnet ut en ny "oppfinnelse" sånt at snake slipper alle googelsene :p Og Kojima lagde det i form av en øyelapp så vi skulle bli forvirra.

BTW; MGS3 heter ikke Sons of Liberty, det heter MGS2 ;)

Lenke til kommentar
Den "dingsen" virker jo bare rett og slett som ett hjelpemiddel. Teknologisk nyvinning.

Sep: Ny trailer? Jeg dør.. <3

Tror nok det, ja. Det blir enten en ny trailer eller en forlenget, en. Kojima har allerede sagt at han skal vise fram den nye Raiden.

MGS4

TGS 2005 trailers Coming Soon...

Klokken tre i natt tror jeg det er snakk om.

Snork. Ingenn nye trailere ennå. Får se utover dagen.

Endret av Agres
Lenke til kommentar
Hehe.. Tenkte det samme. I MGS3 var "sykesystemet" på grensen til å bli for mye, men jeg irriterte meg aldri skikkelig over det. Hvis dette spillet blir verre, altså mer realistisk, blir jeg ikke veldig fornøyd..

Hm, jeg la egentlig aldri merke til MGS3s 'sykesystem'.. Jeg fikk visstnok bronkitt en gang eller to i løpet av spillet, men la ikke merke til det før jeg kikket litt på 'Medical History'-seksjonen helt i slutten av spillet. :hmm:

Lenke til kommentar
Hehe.. Tenkte det samme. I MGS3 var "sykesystemet" på grensen til å bli for mye, men jeg irriterte meg aldri skikkelig over det. Hvis dette spillet blir verre, altså mer realistisk, blir jeg ikke veldig fornøyd..

Hm, jeg la egentlig aldri merke til MGS3s 'sykesystem'.. Jeg fikk visstnok bronkitt en gang eller to i løpet av spillet, men la ikke merke til det før jeg kikket litt på 'Medical History'-seksjonen helt i slutten av spillet. :hmm:

Ved 'sykesystemet' mener jeg brekte ben, skuddsår, blodigler osv. Ble heller aldri 'syk' som i ordets rette forstand. Mente vel egentlig 'skadesystemet' ^^ . Det merket du vel? :innocent:

Lenke til kommentar

Ved 'sykesystemet' mener jeg brekte ben, skuddsår, blodigler osv. Ble heller aldri 'syk' som i ordets rette forstand. Mente vel egentlig 'skadesystemet' ^^ . Det merket du vel? :innocent:

Heh, selvfølgelig. ;.)

Lenke til kommentar
MGS: 2005

MGS2: 2007 & 2009

MGS3:1964

MGS4: ?

Hvis han er gammel i den neste mgs,som vi ser på bildene må d være år 201x.

Håper han har hovedrollen og ikke Raiden :no:

Ang. Aldringen til snake: Snake er en klone, og han, liquid og solidus er alle kloner, og alle tre har et minus med kloningen, det gjør at et tidspunkt i livet så vil de få øket aldringsprosessen, det skjedde med solidus først(Alle tre ble klona i 1972, solidus så ut som en 50-åring, mens han egentlig var like gammel som snake) Liquid døde før aldringsprosessen kom til han, men nå i MGS4 er snake blitt gammel, du ser, MGS4 kan like så godt ta sted i 2010, eller 2011, siden snake's alder kan endre drastiskt på et år med den sykdommen dem har.

Hadde bare vært så rå tøft og se den tøffe raiden på slutten av MGS4, ta imot bandanaen til snake, mens MGS sangen ruller :D

Ang. Raiden: Kojima har sagt at i MGS4 kommer du til og angre på at du synes Raiden var en nancyboy :cool:

Synd at Ac!d ikke har blitt satt bedre inn i historien. =/

Det er jeg skuffet over.

Lenke til kommentar
MGS: 2005

MGS2: 2007 & 2009

MGS3:1964

MGS4: ?

Hvis han er gammel i den neste mgs,som vi ser på bildene må d være år 201x.

Håper han har hovedrollen og ikke Raiden :no:

Ang. Aldringen til snake: Snake er en klone, og han, liquid og solidus er alle kloner, og alle tre har et minus med kloningen, det gjør at et tidspunkt i livet så vil de få øket aldringsprosessen, det skjedde med solidus først(Alle tre ble klona i 1972, solidus så ut som en 50-åring, mens han egentlig var like gammel som snake) Liquid døde før aldringsprosessen kom til han, men nå i MGS4 er snake blitt gammel, du ser, MGS4 kan like så godt ta sted i 2010, eller 2011, siden snake's alder kan endre drastiskt på et år med den sykdommen dem har.

Hadde bare vært så rå tøft og se den tøffe raiden på slutten av MGS4, ta imot bandanaen til snake, mens MGS sangen ruller :D

Ang. Raiden: Kojima har sagt at i MGS4 kommer du til og angre på at du synes Raiden var en nancyboy :cool:

Vel "The legacy must pass on". For meg er det samme om Raiden skal overta i en eventuel MGS5, så lenge storryen, og gamplayet holder i massevis. Var litt digg å spille som Raiden i MSG2 det må jeg innrømme. Gutten ble til mann for å si det slik.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...