Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er trygt og si at dette er Snake's siste spill i nåtid ;) kan være de kloner snake, eller finner opp noe som gjør han yngere.

Det beste er å ende det etter denne,ville vært en fantastisk slutt på et super spille serie, kanskje d ligger noe i ordet dem hadde md på traileren

"A Old Man Exhausted by battle"

Lenke til kommentar

Det som jeg syns var litt dumt med MGS3, var kameravinkelen.

Den irriterte meg litt noen ganger, fordi jeg måtte bytte mellom First View og vanlig kameravinkel, men det føler jeg er Metal Gear Solid.

Det er det som er det virkelige Metal Gear Solid; kameravinkelen og spenningen i spillet.

:w00t:

Jeg synes at de burde beholde den 'merkelige' kameravinkelen, for det er Metal Gear Solid!!

Endret av MacCy
Lenke til kommentar
MGS: 2005

MGS2: 2007 & 2009

MGS3:1964

MGS4: ?

Hvis han er gammel i den neste mgs,som vi ser på bildene må d være år 201x.

Håper han har hovedrollen og ikke Raiden :no:

Trodde det var Solid Snake som skulle være karakteren i MGS4. Han har vel ikke noe bind for øyet han, med mindre han får det i MGS4. ;)

More Pic :dribble:

Lenke til kommentar

Stusset også litt på at det Snake hadde øyelapp, det var da hans "far" som manglet ett øye, ikke han selv?!

Tror nok du er inne på noe "adilr17", dette kommer mest sannsynlig til å være siste kapitellet for Snake som vi kjenner han. Fordi jeg håper jeg ikke er den eneste som har tenkt litt på det faktum at Hidejo aldri hadde tenkt å lage MGS4. Og, at de sier Raiden vil gjøre kraftig comeback.

Ergo, Snake og Hidejo har nå skrevet sitt fantastiske kapitell i MGS-serien, og lar nå boka gå over til en yngere generasjon, altså Raiden og en ny sjef bak roret i Konami.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...