Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

omG, hva skal jeg si? MGS Stilen er tilbake, Otacon er like stilig som vanlig og grafikken har aldri sett bedre ut. Dette blir bare topp. :dribble:

Konge avatar :love:

Edit: Fram til jeg så at du hadde hentet den fra en bruker på Gaming-Age Forums det ble linket til lenger opp.. Da var den plutselig ikke like orginal ;)

:blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AAHAHAH! *Danse*  :w00t:

SATANS bra grafikk og Otacon var drittøff! Jeg kan ikke vente!

*Spille videre på Metal Gear Ac!d*

Hvordan liker du MGA da? Lurer litt på hvordan det fungerer.

Her er min lille anmeldelse. ;)

Kan også legge til at de klassiske elementene (heldigvis) fortsatt er med. Pappeske, se rundt hjørner og skyte osv. Det føles virkelig som et Metal Gear-spill. Historien er strålende.

----

Har glemt det, hvilket år foregår MGS1 og MGS2 i? Og MGS4?

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
MGA har ingenting med MGS sin historie å gjøre.

Mnei, men det er jo Metal Gears inne i bildet, (Tror jeg, har ikke spilt ferdig, no spoilers takk.) og med selveste Snake.

Eller mener du at det er et slags parallelt univers?

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

for en fet tråd.......syns det er rart jeg ikke har sett den tidligere, men er de tnoen som har hørt noe fra det nye MGS?

har forsåvidt spilt 3\6 MG spill og jeg syntes at de var like råe allesammen :w00t:

dvs: MGS,MGS2(S),MGS3......husker ikke om det var 6 spill...men det var no noe mellom 5 og 8 :p

Endret av Delta_progeny
Lenke til kommentar
MGS: 2005

MGS2: 2007 & 2009

MGS3:1964

MGS4: ?

Hvis han er gammel i den neste mgs,som vi ser på bildene må d være år 201x.

Håper han har hovedrollen og ikke Raiden :no:

Ang. Aldringen til snake: Snake er en klone, og han, liquid og solidus er alle kloner, og alle tre har et minus med kloningen, det gjør at et tidspunkt i livet så vil de få øket aldringsprosessen, det skjedde med solidus først(Alle tre ble klona i 1972, solidus så ut som en 50-åring, mens han egentlig var like gammel som snake) Liquid døde før aldringsprosessen kom til han, men nå i MGS4 er snake blitt gammel, du ser, MGS4 kan like så godt ta sted i 2010, eller 2011, siden snake's alder kan endre drastiskt på et år med den sykdommen dem har.

Hadde bare vært så rå tøft og se den tøffe raiden på slutten av MGS4, ta imot bandanaen til snake, mens MGS sangen ruller :D

Ang. Raiden: Kojima har sagt at i MGS4 kommer du til og angre på at du synes Raiden var en nancyboy :cool:

Lenke til kommentar

Vel, må si meg enig i at Raiden ikke burde ha hovedrollen.

Men jeg tror ikke det er det værste som kan skje, jeg hadde aldri noe i mot Raiden, in fact syns han var en badass! =)

Men klart, etter MGS3 har jeg jo litt mer sansen for Snake, men det så som så.

For å komme til en konklusjon, det kan NESTEN være hvemsom helt man spiller for min del, bare den vanvittg oppslukende historien enda er der.

Lenke til kommentar

Jeg elsker Snake, men har ikke noe direkte imot å spille Raiden så lenge, som Stikk-kont@kten sa, den utrolige historien er der og sånn. Tror kanskje de kommer til å ha Raiden mer og mer i hovedrollen, spesielt hvis Snake blir veldig fort gammel nå. =/

Ang. Raiden: Kojima har sagt at i MGS4 kommer du til og angre på at du synes Raiden var en nancyboy

NÅ ble jeg skikkelig nysgjerrig :D

Lenke til kommentar

Har aldri hatt noe i mot Raiden, bortsett fra at han tar opp plassen til DENKULESTESPILLKARAKTERENNOENSINNE, men det får så være. Jeg liker Raiden, og elsker Snake. Skjønte aldri helt hvorfor Raiden ble så sterkt mislikt (heldigvis har de fleste i denne tråden forstått poenget med Raiden, og godtatt han som "den han er" ;) ).

sep: klokken åtte norsk tid i morgen kveld?

Lenke til kommentar

oOo.. Nydelig grafikk. Det beste er at Snake ligner på seg selv når det kommer til bevegelsene! Og jeg ble seriøst skjelven(leif?) i starten da de viste spillet fra FPS-perspektiv. Hadde selvfølgelig ingenting å være redd for :)

Ah, dette skapte flere spørsmål enn det forklarte.. Guns of the Patriots? Skal Otacon henge etter deg hele spillet som en irriterende pet? ;) Hva er plottet? Ser ut som 3 verdenskrig har brutt løs. Hvor er Raiden? :\ Og hvor er MGS-theme? :D

Gleder meg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...